۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱:۰۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85622178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مداح اهل بیت: وظیفه مداحان خواندن اشعار حماسی و مقاومتی است

قزوین - ایرنا - روضه خوان و مداح اهل بیت گفت: وظیفه امروز مداحان در کشور خواندن اشعار حماسی و ارتقا روحیه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی سلحشور شب سه شنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت سیدحسن نصرالله در امامزاده حسین (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز همه مداحان وظیفه دارند با رجزخوانی و سرودن اشعار حماسی در مقابله با رژیم صهیونیستی وظیفه هنری و فرهنگی خودشان را به منصه ظهور برسانند.

وی با بیان اینکه شهدای کربلا در مقابل دشمنان اسلام نیز رجزخوانی می‌کردند، تصریح کرد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن بزرگ مسلمانان و جبهه مقاومت محسوب می‌شود و همه مداحان باید از ظرفیت‌های موجود در برنامه‌ها استفاده و با سرودن اشعار حماسی و مقاومتی وظایف اعتقادی و دینی خود را به نحو مطلوب ادا کنند.

سلحشور ادامه داد: هنر شعر و نوحه ابزار قدرتمندی است که از قدیم تاکنون با مردم متدین ایران ارتباط نزدیکی دارد و همواره مداحان می‌توانند با استفاده از این فرصت‌ها به نحو مطلوب در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار بهره ببرند.

آیین بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و بیعت با رهبر معظم انقلاب شب سه شنبه در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) و با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha