اتفاق عجیب برای قهرمان ایران؛ خانه به‌دوشی پرسپولیس به اسم میزبانی

تهران- ایرنا- تیم پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، یک آمار عجیب را در بیست و چهارمین دوره این رقابت‌ها به ثبت رسانده است.

به گزارش ایرنا، پرسپولیس تهران مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر اگرچه شروع ناامیدکننده‌ای در رقابت‌های لیگ بیست و چهارم داشت اما این تیم با کسب پیروزی در ۴ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر به یک قدمی صدرجدول رسیده و با ۱۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم جدول جای گرفته است.

نکته مورد توجه در خصوص سرخ‌پوشان، میزبانی این تیم از حریفان خود در ورزشگاه‌های مختلف بوده است. با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است سرخابی‌های پایتخت به اجبار از این ورزشگاه کوچ و در سایر ورزشگاه‌ها از حریفان خود پذیرایی کردند. شاگردان خوان کارلوس گاریدو که در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر میزبان بودند مجبور شدند در ورزشگاه امام‌خمینی اراک از حریف اصفهانی خود پذیرایی کنند.

اتفاق عجیب برای قهرمان ایران؛ خانه به‌دوشی پرسپولیس به اسم میزبانی

پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی میزبان فولاد خوزستان بود که این تیم برای رویاروی با حریف نامدار خوزستانی خود در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به میدان رفت که در نهایت به نخستین پیروزی فصل خود نیز رسید. در هفته پنجم این بار نوبت ورزشگاه شهدای شهرقدس بود تا میزبان پرسپولیس باشد. در پایان این بازی شاگردان گاردیو موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک را شکست دهند.

پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی برابر چادرملو اردکان با گل دقایق پایانی گئورگی گولسیانی به برتری رسید که سرخ‌پوشان این بار در ورزشگاه تختی پذیرای حریف یزدی خود بودند. بدین ترتیب تا این لحظه از رقابت‌های لیگ بیست و چهارم پرسپولیس در ۴ دیدار پذیرای حریفان خود بوده که هر ۴ دیدار در ورزشگاه‌های مختلف برگزار شده و این موضوع در نوع خود یک رکورد نیز محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha