حدود ۶۴۳ هزار قبض برق در خراسان رضوی مشمول دریافت پاداش شد

مشهد-ایرنا- مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای خرداد ماه تا پایان شهریورماه امسال و همزمان با اجرای برنامه مدیریت بار تابستان، یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۹۶۸ قبض برق در استان صادر شد که از این تعداد ۶۴۲ هزار و ۹۷۳ قبض مشمول پاداش شد.

مهدی شفیعی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۱۵۷ میلیارد ریال پاداش در قبوض مشترکانی از خراسان رضوی اعمال شد که مصرف خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد کاهش داده بودند و از این محل ۳۷ میلیون کیلووات ساعت صرفه جویی در مصرف برق به وجود آمد.

وی اضافه کرد: تعداد مشترکان پرمصرف از ابتدای مرداد تا پایان شهریور ماه امسال با بیش از چهار برابر الگوی مصرف، ۲ هزار و ۲۰۰ مشترک، با سه تا چهار برابر الگوی مصرف، چهار هزار و ۵۹۸ مشترک، با بیش از ۲ تا سه برابر الگوی مصرف، ۱۶ هزار و ۱۸۹ مشترک، با بیش از الگو تا 2 برابر آن (از ۳۰۰ تا ۶۰۰ کیلووات ساعت در ماه ) ۱۷۶ هزار و ۶۸۲ مشترک در خراسان رضوی بوده است.

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مشترکانی که در بازه زمانی مزبور الگوی مصرف را رعایت کردند، ۶۵۲ هزار و ۲۷۵ مشترک هستند که این تعداد از مجموع کنتورهای قرائت شده ۸۵۱ هزار و ۹۸۰ مشترک در این مدت بوده است.

شفیعی زاده افزود: از محل پویش "با انرژی" نیز که شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با هدف تسهیل کار برای مشترکان و آگاهی از چگونگی شرکت در جوایز در تابستان امسال راه‌اندازی کرد، ۲۵۰ پاداش ۱۰ میلیون ریالی، ۲۵ پاداش ۱۰۰ میلیون ریالی، ۶ پاداش یک میلیارد ریالی به برندگان این پویش در شهرستان‌های مختلف استان اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha