۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85622519
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسابقات دو و میدانی کارگران و انتخابی تیم ملی در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا - مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کارگران و انتخابی تیم ملی کشور از امروز / چهارشنبه / در یزد آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان با حضور ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانجات سراسر کشور در حال برگزاری است.

"محمدرضا فلاحتی" با بیان اینکه این رقابت‌ها در ۱۰ رشته دو و میدانی در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برپا می شود افزود: در این مسابقات علاوه بر تعیین قهرمانان کارگری کشور، نفرات برگزیده تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده که در کشور یونان برگزار می‌شود نیز انتخاب می شوند.

وی خاطر نشان کرد: این رقابت ها در در روز چهارشنبه / ۱۸ مهر ماه/ برای بانوان و در روز جمعه /۲۰ مهرماه/ در بخش آقایان برگزار می شود.

فلاحتی ادامه داد: با توجه اقدامات انجام شده در زمینه زیر ساخت های ورزشی در استان ، رتبه استان در هیات ورزش کارگری از جایگاه نهم در سال ۱۴۰۰ به رتبه سوم طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارتقا یافت.

در مرکز استان، ۱۹ سالن ورزشی در ۳۳ رشته ورزشی و در شهرستانهای استان هم ۱۱ مجموعه کارگری برای فعالیتهای ورزشی کارگران وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha