یزد، میزبان مسابقات دو و میدانی کارگران و انتخابی تیم ملی است

یزد- ایرنا -  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد گفت: این استان، میزبان مسابقات قهرمانی دو ومیدانی کارگران و انتخابی تیم ملی کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۰ مهرماه است.

" به گزارش ایرنا، "محمدرضا فلاحتی" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان با حضور ۲۰۰ نفر از کارگران کارخانجات سراسر کشور برگزار می شود، این رقابت‌ها در ۱۰ رشته دو و میدانی در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد برپا می گردد و بانوان در روز چهارشنبه / ۱۸ مهر ماه/ و آقایان در روز جمعه /۲۰ مهرماه/ با هم رقابت می کنند.

فلاحتی افزود: در این مسابقات علاوه بر تعیین قهرمانان کارگری کشور، نفرات برگزیده تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده که در کشور یونان برگزار می‌شود نیز انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: باتوجه اقدامات انجام شده در زمینه زیر ساخت های ورزشی در استان ، رتبه استان در هیات ورزش کارگری از جایگاه نهم در سال ۱۴۰۰ به رتبه سوم طی سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ارتقا یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد اضافه کرد: طی سال‌های اخیر ۳۸۰ میلیارد ریال از منابع مختلف مانند سفرهای شهید جمهور به استان و وزارتخانه به طرح‌های نیمه تمام ورزشی کارگران استان تخصیص یافت که در زمینه تکمیل های طرح نیمه تمام ورزش کارگری شامل تکمیل استخر کارگران اردکان، تکمیل مجموعه ورزشی کارگران ابرکوه و مجموعه رفاهی کارگران در شهر یزد هزینه شد.

وی تصریخ کرد: در مرکز استان، ۱۹ سالن ورزشی در ۳۳ رشته ورزشی و در شهرستانهای استان هم ۱۱ مجموعه کارگری برای فعالیتهای ورزشی کارگران وجود دارد.

«جمال تقی نژاد» رئیس هیات ورزش کارگری یزد هم در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای این هیات گفت: امسال علاوه بر میزبانی مسابقات دو و میدانی ، میزبان قهرمانی دوچرخه سورای کارگران ، فوتبال ساحلی و دور برگشت لیگ دارت کشور هم خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha