۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85622540
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

عروسک های غول پیکر در سواحل قشم قدم می زنند

۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸
کد خبر: 85622540
عروسک های غول پیکر در سواحل قشم قدم می زنند
عکس تزئینی است

قشم - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: عروسک های غول پیکر همزمان با برگزاری جشن های هفته ملی کودک با شعار «برای کودکان، برای آینده» در سواحل نگین خلیج فارس قدم می زنند.

محمد غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: چهار عروسک غول پیکر به ارتفاع سه متر همزمان با برگزاری جشنواره و ویژه برنامه‌های جذاب و مفرح هفته ملی کودک در این جزیره، به همراه اجرای ویژه برنامه نمایشی توسط گروه هنری عمو زنجیر باف در ساحل آفتاب جزیره قشم قدم خواهند زد.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد شادی و نشاط در بین کودکان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم توضیح داد: این عروسک ها که توسط هنرمندان مطرح نمایش عروسکی جزیره قشم سرزمین عجایب هفت گانه خلیج فارس هدایت می شوند قرار است لحظه های با نشاطی را به ساحل نشینان سرزمین آب و آفتاب هدیه کنند.

عروسک های غول پیکر در سواحل قشم قدم می زنند

غفاری از برگزاری جشن بزرگ هفته ملی کودک در روز جمعه ۲۰ مهرماه در کمپ پارک ساحلی آفتاب ۲ نگین خلیج فارس خبر داد و گفت: این برنامه با حضور خانواده‌ها و برنامه‌های مختلف از جمله نمایش عروسی و موزیکال، کارگاه های نقاشی، سفال گری، ساخت بادبادک، بازی، نقاشی صورت و تجلیل از کودکان برگزیده و فعالان حوزه کودک اجرا خواهد شد که حضور در آن برای عموم قشموندان و گردشگران آزاد و رایگان است.

به گزارش ایرنا، هفته ملی کودک از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه است؛ روز شمار این هفته به صورت کلی در حوزه خانواده، محیط زیست، رشد و شکوفایی، عدالت، حقوق کودکان، هویت و رفاه است که هر روز متناسب با آن یک شعار را در برمی‌گیرد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha