۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۹:۱۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85622578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت به موقع قرارداد بازیکنان پاس همدان مانع از جریمه میلیاردی شد

همدان- ایرنا- سرپرست تیم پاس همدان گفت: این باشگاه با ثبت و ارسال به موقع قراردادهای بازیکنان و کادر فنی مدنظر توانست مانع از جریمه میلیاردی فدراسیون فوتبال شود.

محمدرضا آرتیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق قانون فدراسیون فوتبال تیم‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور موظف بودند ۱۴ روز قبل از شروع مسابقات، قرارداد حداقل ۱۶ بازیکن خود را ثبت کنند و در غیر این صورت ۱۰ میلیارد ریال جریمه درنظر گرفته شده بود.

وی بیان کرد: ۱۲ تیم حاضر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به دلیل عدم رعایت قانون و ثبت قراردادها در زمان تعیین شده، با محکومیت مالی مواجه شدند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون با مساعدت‌های نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیریت دستگاه ورزش و هیات فوتبال استان، بخش عمده‌ای از بدهی‌های مالی باشگاه پاس نیز تسویه شده و میزان باقی مانده نیز طبق قانون پرداخت خواهد شد.

آرتیمانی با اشاره به شرایط تیم پاس گفت: امسال برای نخستین بار تمرین آماده‌سازی تیم را خیلی زود شروع و تمامی بازیکنان مدنظر کادر فنی و سرمربی تیم را هم جذب کردیم.

سرپرست تیم پاس همدان افزود: بیش از ۸۵ درصد ترکیب تیم پاس را نفرات بومی تشکیل می‌دهند و تیمی جوان و با انگیزه را ایجاد کرده‌ایم.

وی در خصوص پیروزی پرگل در مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور مقابل پارسه مازندران گفت: جام حذفی اولویت ما نیست اما اعتقاد داریم این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای تیم پاس جهت حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم کشور در فصل جدید باشد.

تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha