۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85622619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درهای ساختمان جدید کانون پرورش فکری بوشهر به روی بچه‌ها گشوده می‌شود

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساختمان جدید کانون پرورش فکری شماره ۱ بوشهر، باید این طرح با تلاش مضاعف تا پایان این ماه به اتمام و در اختیار کودکان بوشهری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد محمدی‌زاده روز چهارشنبه در این بازدید اظهار کرد: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۱ بوشهر در سال ۹۸ با اعتبار اولیه ۲۸ میلیارد ریال آغاز شده و پس از تعطیلی موقت، در سال ۱۴۰۲ به‌طور مجدد با تجهیز کارگاه و تغییر پیمانکار دوباره شروع به کار کرده‌ است.

وی بیان کرد: این طرح با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در حال ساخت است و اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ساختمان جدید کانون شماره ۱ بوشهر به مساحت یک هزار و ۳۵۰ مترمربع متشکل از بخش اداری و سه طبقه برای کودکان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر نیز گفت: این استان همزمان با هفته ملی کودک در نقاط مختلفی میزبان کودکان آینده این مرز و بوم شده است.

بیشتر بخوانید

فیلم | شوق کودکان بوشهری؛ استقبال از اکران پویانمایی‌های کانون پرورش فکری

احتمال تمدید برنامه‌های هفته ملی کودک در بوشهر وجود دارد

سمیه رسولی افزود: با نگاه ویژه استاندار بوشهر این شرایط فراهم شده تا نخستین کانون استان بوشهر نوسازی شده و به‌طور مجدد در اختیار کانون قرار گیرد.

وی اظهار کرد: امید است با تداوم نگاه تعاملی و همدلانه مسئولان استانی، شاهد پویایی و فعالیت بیشتر کودکان هم‌استانی و شکوفایی بیش از پیش استعدادهای نهفته در این حوزه باشیم.

بازدید استاندار بوشهر مقارن با پنجمین روز از هفته ملی کودک با همراهی معاون عمرانی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر و مدیرکل نوسازی مدارس استان بوشهر انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha