استاندار البرز: تامین اعتبارآزاد راه شهید سلیمانی کرج با جدیت دنبال می شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به اهمیت ترافیکی آزاد راه شهید سلیمانی کرج اعلام کرد: رفع موانع مالی و تامین اعتبارات این پروژه با جدیت دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،« مجتبی عبداللهی » روز چهارشنبه در نشست بررسی موضوعات و موانع پیشرفت پروژه آزاد راه شهید سلیمانی کرج افزود: انتظار می رود در تعاقب بازدیدها و جلسات تخصصی در خصوص این پروژه بتوانیم با رفع موانع ومشکلات مالی، نسبت به بهره برداری از این آزادراه تا پایان سال جاری اقدام کنیم.

وی بیان کرد: پیمانکار پروژه به رغم تمام مشکلات و تنگناهای مالی با قدرت در حال فعالیت است.
عبداللهی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته و تعامل ویژه مسوولان قضایی، توفیق یافتیم ظرف ۲ هفته سند زمین کارگاه آزادراه شهید سلیمانی را برای واگذاری به پیمانکار اخذ کنیم.
استاندار البرز بیان کرد: در این راستا ضرورت دارد که سایر موانع واگذاری نیز برطرف شود تا پیمانکار برای ادامه کار مشکلی نداشته باشد.
وی افزود: با محاسبات صورت گرفته با راه اندازی این آزادراه از محل صرفه جویی مصرف سوخت و تسهیل در تردد مردم، مجموعه اعتبارات صرف شده در این پروژه، باز خواهد گشت.

استاندار البرز: تامین اعتبارآزاد راه شهید سلیمانی کرج با جدیت دنبال می شود

آزادراه شهید سلیمانی به طول ۱۷.۵ کیلومتر از انتهای شرقی به جاده کرج چالوس و آزادراه شهدای البرز و از انتهای غربی به خیابان خوارزمی و آزادراه کرج_قزوین می رسد.

همچنین شاخص ترین قسمت این پروژه پل B۱ می‌باشد که بزرگترین پل خاورمیانه به شمار می‌رود که با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا می‌باشد و سازه ها و پیچیدگی مهندسی این پل در کشور بی نظیر است.

بخش نخست و میانی این آزادراه به‌طول ۷‌.۶ کیلومتر در تاریخ ۱۷ آذر ۱۴۰۲ با حضور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha