۱۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85622850
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

البرز رتبه برتر کشور در کاهش  تصادفات رانندگی را کسب کرد

کرج - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز اعلام کرد: این استان بر اساس ارزیابی آماری سازمان راهداری ، رتبه نخست کشور در کاهش  تصادفات رانندگی و تلفات برون شهری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، "علی زندی فر " روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: وضعیت تصادفات راههای کشور از فروردین تا مردادماه امسال مورد بررسی قرار گرفت و البرز توانست در جایگاه نخست کاهش تصادفات قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت : براساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، البرز طی این پنج ماه در حوزه راه های برون شهری با ۲۵.۵ درصد کاهش و در مجموع راه های برون شهری و روستایی ۲۲.۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته،توانست رتبه نخست کاهش تلفات و تصادفات جاده ای را در سطح کشور به دست بیاورد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش‌ها و کارهای بسیار خوبی در بحث ایمن‌سازی، بهسازی جاده‌ها و فرهنگسازی در استان البرز انجام شده است.

زندی فر گفت: به ‌رغم حجم تردد بالای گردشگران و مسافران ۱۴ استان شمالی و غربی کشور در راههای البرز ، همکاری دستگاههای مرتبط با ایمنی سفر در سطح استان منجر به کاهش آمار تلفات جاده ای و کسب رتبه نخست کشوری شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان البرز کاهش بیشتری پیدا کند و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.

استان البرز دارای یک هزارو۶۶۶ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور را به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha