دستگیری حسابداری که ۱۶ میلیارد سرقت کرده بود

تهران بزرگ - ایرنا - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کارمند حسابداری یک مغازه که ۱۶ میلیارد ریال از محل کارش سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد افشار روز چهارشنبه اظهار کرد: پیرو شکایت مالک و متصدی یک مغازه گل فروشی مبنی بر سرقت و کلاهبرداری توسط کارمند حسابداری این شرکت، تیم تجسس کلانتری ۱۳۸ جنت آباد برای بررسی موضوع و شناسایی و دستگیری متهم، به موقعیت اعزام شدند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی حساب های درآمد و هزینه شرکت متوجه وجود ناهمخوانی در حساب‌های مغازه شدند، مشخص شد متهم در مدت ۱۴ ماه که صاحب مغازه حضور نداشته است سوء استفاده کرده و اقدام به سرقت مبلغی بیش از ۱۶ میلیارد ریال وجه نقد حاصل از فروش اموال مغازه با روش کارت به کارت و نیز سرقت مستقیم وجه نقد از دخل مغازه کرده است.

سرهنگ افشاری تاکید کرد: با هماهنگی مقام قضایی متهم ۳۱ ساله در مخفی گاه خود دستگیر و به کلانتری منتقل شد و به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه گل فروشی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد در قسمت صندوق و امور مالی و حسابداری حتما از افراد مورد اطمینان به کارگیری شود و با نظارت بر فعالیت این کارمندان در قسمت امور مالی و حسابداری توسط مدیر شرکت می تواند از وقوع این جرایم جلوگیری کند.

دستگیری حسابداری که ۱۶ میلیارد سرقت کرده بود

دستگیری قاتل پارک قیطریه

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یگ قاتل خبر داد و گفت: چندی قبل، گزارش یک درگیری مرگبار در حوالی پارک قیطریه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد، با دریافت این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شده تحقیقات اولیه را آغاز کرد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی افزود: تیم جنایی در محل با جسد مرد جوانی روبه‌رو شد که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در یک درگیری خیابانی با چند پیک‌موتوری که در رستوران‌های اطراف کار می‌کردند، به قتل رسیده است.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که این جوان در پارک قیطریه حضور داشت و به‌دلیل چشم در چشم شدن و فحاشی با چند پیک‌موتوری درگیر شده و در جریان این نزاع جان خود را از دست داده است، عاملان جنایت قبل از رسیدن پلیس از محل متواری شده بودند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، هویت متهمان را شناسایی کردند و دریافتند که آنها قصد دارند به‌صورت قاچاق از کشور خارج شوند.

سردار ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: در مرحله بعد، تیم جنایی با بهره‌گیری از شیوه‌های علمی و نوین کشف جرم، مخفیگاه دو نفر از متهمان را در سبزوار شناسایی کرد که همین سرنخ کافی بود تا این افراد در یک قدمی بازداشت قرار گیرند.

دستگیری حسابداری که ۱۶ میلیارد سرقت کرده بود

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات، بی‌درنگ به مخفی گاه مورد نظر در سبزوار رفتند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس، متهمان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند؛ متهمان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتاً به جرم قتل مرد جوان در شمال تهران اعتراف کردند.

وی گفت: پس از این اعترافات، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی، هویت دیگر متهمان را شناسایی و آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کنند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت اضافه کرد: متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha