مقابله رزمندگان حزب‌الله با نفوذ نظامیان صهیونیست به «میس الجبل» و «اللبونه»

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان از مقابله رزمندگان این جنبش با نظامیان صهیونیست در حین پیشروی به منطقه «میس الجبل» و «اللبونه» خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های لبنان، حزب‌الله امروز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش با نظامیان صهیونیست که قصد نفوذ به منطقه اللبونه را داشتند، مقابله کردند.

در بیانیه این جنبش آمده است: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و برای پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، مبارزان مقاومت اسلامی صبح امروز چهارشنبه (۱۸ مهرماه ۱۴۰۳) یک گروه از نیروهای پیاده‌ نظام اسرائیلی را که قصد نفوذ به منطقه اللبونه را داشتند، هدف حمله سنگین موشکی قرار دادند که منجر به کشته و زخمی شدن آن‌ها شد.

حزب‌الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان این جنبش یک گروه دیگر از نیروهای دشمن اسرائیلی را به هنگام پیشروی به منطقه میس الجبل در جنوب لبنان با موشک و گلوله توپخانه هدف قرار دادند و درگیری‌ها در این منطقه همچنان ادامه دارد.

این جنبش همچنین از حمله موشکی به منطقه «زوفولون» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در همین ارتباط شبکه تلویزیونی المیادین با اشاره به برتری رزمندگان حزب الله لبنان در نبرد زمینی با ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با سرزمین های اشغالی تاکید کرد که رژیم اشغالگر با وجود گذشت ۹ روز از حمله زمینی خود هنوز نتوانسته است که هیچ نقطه مرزی لبنان را تصرف کند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: از نیمه شب گذشته تاکنون مقاومت اسلامی لبنان سه بار با پیشروی دشمن صهیونیستی برای تصرف سه منطقه در این کشور مقابله کرده است.

طبق این گزارش، دشمن صهیونیستی از ۲ روز پیش در حمله به مناطق کفرکلا و عدیسه از نظر تاکتیکی عقب نشینی کرده و به دنبال ایجاد نقطه درگیری جدید در منطقه «اللبونه» است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha