رسانه‌های آذربایجان‌غربی در تبیین اقتدار پلیس اهتمام ویژه داشته باشند

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به همراهی خوب فرماندهی انتظامی استان با رسانه ها در راستای اطلاع رسانی اقدامات این نهاد گفت: رسانه‌ها در تبیین اقتدار پلیس اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: این راهبرد باید در شهرستان های مختلف استان تقویت شده و پلیس مقتدر و مردمی به شهروندان شناسانده شود.

وی اضافه کرد: رسانه ها می توانند جریان رسانه ای استان را به سمت تبیین اقتدار پلیس درمقابل مجرمان و متخلفان سوق دهند.

وی اظهار کرد: باید توجه داشت که همه اقدامات در بخش های مختلف مرهون تلاش های پلیس در حوزه ایجاد و تقویت امنیت است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل ادامه داد: آموزش عمومی با استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی نیاز امروز حوزه پدافند غیرعامل به شمار می رود.

ابراهیمی گفت: امروز متاسفانه جای خالی موضوع پدافند غیرعامل و آموزش های مربوط به این بخش در رسانه ها احساس می شود که باید همه ما برای رفع این خلا اهتمام داشته باشیم.

وی همچنین هفته تربیت بدنی را تبریک گفت و افزود: زیرساخت های حوزه ورزش استان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و در هفته دولت گذشته دهها طرح زیرساختی این بخش با محوریت روستاها به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: حتی در برخی از روستاهای صفر مرزی آذربایجان غربی هم شاهد افتتاح طرح های حوزه ورزش و زمین های چمن مصنوعی بودیم که این چمن حتی در برخی شهرهای بزرگ ما نیز در گذشته وجود نداشت.

به گزارش ایرنا، در این جلسه درخصوص ملزومات اطلاع رسانی حوزه پدافند غیرعامل در راستای کاهش نگرانی های مردم در بخش های مختلف بحث و تبادل نظر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha