شجاعت داوران مسابقه بعثت کرمانشاه و مس کرمان قابل تقدیر است

کرمانشاه - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه گفت که جسارت و شجاعت داوران در بازی امروز مقابل مس کرمان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نظرمحمدی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی بعثت مقابل مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور که با نتیجه یک بر صفر به نفع بعثت به پایان رسید افزود: حریف از راهبرد خوبی در این بازی استفاده کرد و تمام روزنه‌های نفوذ تیم ما را بسته بود.

وی ادامه داد: روند بازی بسیار متعادل و طبیعی بود تا اینکه در توپی که روی دروازه ما ارسال شد و بین مهاجم و مدافع ما برخوردی صورت گرفت داور وسط سوت خطا را اعلام و جریان بازی را قطع کرد که پس از اعلام این خطا، بازیکن مس ضربه را به سمت چارچوب زد ولی کادر فنی تیم مس، فشار زیادی را روی کمک داور اول آورده و وی مجبور شد نظر خود را روی داور وسط تحمیل کند که در نهایت پس از تذکر داور چهارم داور گل مس را مردود اعلام کرد.

سرمربی بعثت کرمانشاه با قدردانی از تیم داوری این مسابقه از کمیته داوران خواست این داوران را مورد تشویق قرار دهد.

نظرمحمدی ادامه داد: ایکاش کادر فنی تیم مس کرمان تمرکز خود را روی مسایل فنی می‌گذاشتند.

وی گفت: تیم بعثت در دقایق باقیمانده بازی سه موقعیت گل داشت که یکی از آنها را به گل تبدیل کرد و با اقتدار در این بازی به پیروزی رسید.

نظرمحمدی از دست اندرکاران بازی به ویژه نیروی انتظامی و هیات فوتبال کرمانشاه که باعث ایجاد نظم در این بازی شدند تقدیر کرد و گفت: با وجود حواشی مسابقه، بی‌نظمی در ورزشگاه ایجاد نشد و تماشاگران عکس‌العمل غیر ورزشی انجام ندادند.

وی این پیروزی را به هواداران تیم بعثت کرمانشاه تقدیم کرد و افزود: خوشحالم که همه این تماشاگران را با لب خندان روانه خانه کردیم و توانستیم مردم این شهر را یک بار دیگر با فوتبال آشتی دهیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور در مسابقه‌ای جنجالی که با وقفه ۴۵ دقیقه‌ای نیز همراه بود مس کرمان را در خانه خود شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha