گلایه سرمربی مس کرمان از داوری؛ لیگ دسته اول فوتبال باید تعطیل شود

کرمانشاه- ایرنا - سرمربی تیم مس کرمان پس از باخت تیمش مقابل بعثت کرمانشاه با گلایه از قضاوت داور مسابقه گفت: دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال در لیگ دسته اول باشگاه های کشور به‌ جای ادامه بازی‌ها بهتر است بار دیگر به داوران آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی سامره شامگاه چهارشنبه در نشست پس از بازی تیم های بعثت کرمانشاه و مس کرمان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هفته گذشته یک گل صحیح مقابل نیروی زمینی و امروز هم یک گل ما مقابل بعثت کرمانشاه از سوی داوران مردود شد.

وی افزود: چرا تاوان فسادی که در استان کرمان شکل گرفته بود را باید تیم مس کرمان بدهد؟ تیم ما گل صحیح می زند ولی داور نظر خود را برگردانده و گل ما را مردود اعلام می‌کند.

سرمربی تیم مس کرمان ادامه داد: باید این لیگ را تعطیل کرد و قوانین فوتبال را به داوران آموزش داد.

وی ادامه داد: خجالت آور است داور چهارم روی سینه داور وسط بکوبد و بگوید چرا گل گرفتی، تو باید همون خطا را می گرفتی. ما باید دردمان را به چه کسی بگوییم، به نظر شما این داوری صاحب دارد؟ اگر داشت سر تیم ما را ۲ هفته پشت سرهم نمی بریدند.

سامره یادآور شد: تیم ما در کرمان تنهاست مدیریت ندارد و کسی نیست از تیم مس دفاع کند.

وی خطاب به فدراسیون فوتبال گفت: ۲ بازی آخر تیم مس را بازبینی کنید، اگر به این نتیجه رسیدید که داوری ضعیف است لیگ را تعطیل کنید و داورانتان را قوی کنید و بعد بازی ها را ادامه دهید، فقط به برگزاری بازی‌ها بسنده نکنید.

وی در مورد شرایط فنی تیم مس کرمان نیز گفت: تیم ما موقعیت های بسیاری را در روی دروازه حریفان خلق می کند ولی در کنار اینکه گل های سالم ما را مردود اعلام می کنند به نوعی هم با بدشانسی مواجه شده‌ایم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران در مسابقه‌ای جنجالی که با وقفه ۴۵ دقیقه‌ای نیز همراه بود مس کرمان را با یک گل شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha