۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85623402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیرین بوشهری ۱۲۹ فضای آموزشی ساختند

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۹
کد خبر: 85623402
خیرین بوشهری ۱۲۹ فضای آموزشی ساختند

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: ۱۲۹ فضای آموزشی در قالب ۹۶۴ کلاس درس تاکنون با مشارکت خیرین نیک اندیش و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این استان ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد هادی رستمیان شامگاه چهارشنبه در آئین بهره برداری از مدرسه خیر ساز ۶ کلاسه زنده یاد حاج خورشید منصوری در روستای دویره شهرستان بوشهر آیین اظهار کرد: شاد ترین اعضای جمع حاضر خانواده فهیم و بزرگ منصوری هستند که این کار بزرگ را انجام دادند و این خانواده بدون تردید در هرکار خیر دانش آموزان این مدرسه سهیم خواهند بود.

وی افزود: امیدواریم جوانان دانش آموز برای آنکه ایرانی قدرتمند و سراسر غرور و سربلند داشته باشیم قدر خود را بدانند و با زیرساختی که امروز با همت خیر نیک اندیش و همراهی اداره کل نوسازی مدارس انجام گرفته است آینده خود و ایران را رقم بزنند و فعالیت های خود را توسعه محور و هدفمند پیش ببرند .

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: تاکنون ۱۲۹ پروژه فضای آموزشی با ۹۴۶ کلاس درس و اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

ابراهیم احمدی افزود: درحال حاضر ۱۹۸ پروژه فضای آموزشی در این استان در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: مدرسه خیر زنده یاد منصوری از کارهای خاصی بود که به طور کامل خیرساز و توسط آتنا منصوری و خانواده وی به یاد پدر زنده یادشان در حداقل زمان ممکن هشت ماه انجام شده است.

مدیرکل نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر گفت: این مدرسه در ۶کلاس درس و زیربنای ۵۶۰ مترمربع ب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شده است .

احمدی تصریح کرد: بهره برداری از این مدرسه در آغاز سال تحصیلی جدید موجب تامین فضای آموزشی تحصیل ۳۰۰ دانش آموز در روستای خود شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha