۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85623571
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر صمت: رونق صنعت گلخانه راه مقابله با کم آبی است

بجنورد- ایرنا- معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: کشت گلخانه راه مقابله با مشکل کم آبی است و این صنعت باید رونق یابد.

به گزارش ایرنا محمدمهدی برادران روز پنجشنبه در آیین تکام ( توانمندی و کارآفرینی مردمی) در شهرستان اسفراین خراسان شمالی اظهار کرد: پیشینه و تجربه صنعت گلخانه در این استان وجود دارد و باید این رویه توسعه یابد.

وی با اشاره به افزایش شمار ایجاد واحدهای صنعتی در خراسان شمالی افزود: اقتصاد استان بر محوریت کشاورزی بنا نهاده شده ولی سال های اخیر در بخش صنعت نیز توسعه مناسبی یافته است.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده صنایع تبدیلی و تکمیل زنجیره تولید صنایع خراسان شمالی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به همایش تکام( توانمندی و کارآفرینی مردمی) گفت: هدف این همایش ارایه راهبردی صنعتی برای توسعه است و باید این امر مورد توجه باشد.

برادران با بیان اینکه ظرفیت جدید در صنایع معدنی وجود دارد تصریح کرد: در این راستا تلاش ها باید مضاعف شود و این مهم در اولویت قرار گیرد.

وی به ظرفیت های موجود در معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین اشاره کرد و افزود: مسوولان شهرستان به دنبال مردمی سازی و فراهم کردن زمینه بهره مندی مردم از این معدن هستند.

آیین تکام( توانمندی کارآفرینی مردمی) امروز با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع صنعتی اسفراین با حضور صنعتگران خراسان شمالی برگزار شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha