مشکل جاده های الیگودرز در سطح ملی پیگیری شد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: رفع مشکلات جاده ای و راه های ارتباطی الیگودرز در سطح ملی پیگیری و قول‌های مساعدی نیز در این خصوص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز پنجشنبه در سفر به الیگودرز و بازدید از منطقه زز و ماهرو اظهار کرد: اجرای ۲۵ کیلومتر روکش آسفالت، پنج کیلومتر آسفالت جدید همچنین ۶ کیلومتر آسفالت راه دسترسی به خوزستان انجام و در این راستا اختلاف بین اداره کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تعاونی عشایری شهرستان الیگودرز باید مستقل باشد تا برخی از خدمات محلی وابسته به شهرهای دیگر نباشد و اهالی به راحتی دسترسی داشته باشند.

استاندار لرستان اظهار داشت: اقدامات لازم برای این امر با اولویت و بر اساس نیاز صورت خواهد گرفت اما نیازمند عزم جدی و همه جانبه از سوی مدیران هستیم.

شفقت گفت: امید می رود با کمک نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های منظم برای برطرف کردن مشکلات شهرستان دغدغه‌های مردم برطرف شود.

الیگودرز با بیش از یک هزار کیلومتر بیشترین راههای ارتباطی را در لرستان دارد که همزمان با بارش برف و انسداد گردنه ها، راه دسترسی به بسیاری از روستاهای آن نیز بسته می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha