۲۳ کیلومتر از جاده دسترسی امامزاده محمد بن حسن (ع) الیگودرز زیر بار ترافیک است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۳ کیلومتر جاده دسترسی امامزاده محمد بن حسن (ع) الیگودرز زیر بار ترافیک رفته و هفت کیلومتر آن باقی مانده که تکمیل آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا گودرزی روز جمعه در سفر ابوطالب شفقت استاندار لرستان به الیگودرز و بازدید از جاده دسترسی امامزاده محمد بن حسن (ع) اظهار کرد: گستردگی شهرستان الیگودرز بسیار زیاد است و بیش از یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر جاده و ۴۱۸ روستا دارد.

وی با بیان اینکه بیکاری جوانان مشکل اصلی این شهرستان است، افزود: کارخانه‌های صنعتی و تولیدی الیگودرز مشکلاتی دارد که با پیگیری استاندار در جلسات ستاد تسهیل باید برطرف شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حوزه بربرود شرقی و غربی مشکل آب وجود دارد همچنین سد رودبار در منطقه ذلقی یکی از سدهای استراتژیک منطقه است و سفیر چین قصد بازدید از این منطقه را دارد که در آینده نزدیک با حضور استاندار لرستان این مهم بررسی و پیگیری خواهد شد.

گودرزی ادامه داد: بخش های شول‌آباد و ذلقی باید به فرمانداری تبدیل شود تا مشکلات گذشته رفع و مردم منطقه به راحتی بتوانند به خدمات دسترسی یابند.

وی اضافه کرد: دهیار امامزاده محمد بن حسن (ع) بومی است و آشنایی کامل از منطقه دارد که در بررسی و برطرف کردن مشکلات می تواند، تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین برای تهیه سوخت اهالی منطقه باید ۵۰ کیلومتر طی کنند که این مهم باید رفع شود.

گودرزی با اشاره به اینکه تهیه نان برای گردشگران و مسافران این امامزاده دشوار است، گفت: ساماندهی زائر سراهای اطراف امامزاده باید در دستور کار قرار گیرد همچنین با تخصیص اعتبار به اهالی و افزایش طبقات ساختمان‌ها می‌توانیم مشکل اقامت گردشگران برطرف و به اقتصاد ساکنان منطقه کمک کنیم.

وی بیان کرد: اگر طرح هادی منطقه مصوب شود و اعتبار در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد می‌تواند به برطرف کردن مشکلات بهداشت منطقه کمک کند همچنین موجب خدمات رسانی بهتر و بیشتر به اهالی منطقه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha