۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85623762
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلانتری شهرک صنعتی سهند چهاردانگه افتتاح شد

۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85623762
کلانتری شهرک صنعتی سهند چهاردانگه افتتاح شد

اسلامشهر - ایرنا - کلانتری ۲۰ سهند درشهرک صنعتی سهند چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر با حضور سردارکیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، این افتتاحیه روز پنجشنبه توسط پدر شهید هادی شجاع با حضور فرماندهان‌ انتظامی، امام جمعه ی چهاردانگه، فرماندار، رییس دادگستری شهرستان، شهردار و شورای شهر چهاردانگه برگزار شد .

طی این مراسم حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر ضمن گرامیداشت هفته ی نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز در همه ی دنیا پلیس برای حفظ امنیت فعالیت می کند، ولی ویژگی نیروی فراجای ما ذیل نظام ولایی، مقابله جبهه ی حق علیه باطل است.

امام جمعه چهاردانگه ادامه داد: بخش به جهت منابع انسانی قوی با بیش از ۳۰۰ شهید و ۸۰ هزار جمعیت و تعدد جمعیت شناور و همچنین وجودمنابع صنعتی متراکم، نیازمند توجهات ویژه ای هستیم.

در ادامه سرهنگ محمدرضا عزیزی فرمانده انتظامی اسلامشهر ضمن معرفی سرهنگ بیات از افسران با تجربه ی انتظامی به عنوان ریاست کلانتری بیان کرد: از امام جمعه چهاردانگه، فرماندار اسلامشهر و شهردار، ریاست شورای شهر چهاردانگه، ریاست دادگستری بخش چهاردانگه جهت پیگیری ساخت و تجهیز کلانتزی ۲۰ سهند تشکر می کنیم، مشارکت مسئولین و پیگیری های سردار عزیزی با وجود مشکلات بسیار قابل تقدیر است که هم اکنون به همت این مشارکت شاهد افتتاح این کلانتری هستیم.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده فراجای غرب استان تهران نیز ضمن تبریک و تقدیر از امنیت آوران شهر ابراز کرد: علی رغم وجودمحدودیت های فراجا برای گسترش ساختار، ولی نیاز مردم و تقاضای مسئولین مبنی بر ساخت کلانتری و ساخت و تجهیز این مکان توسط شهرداری و شورای شهر چهاردانگه فرمانده انتظامی کل کشور با افتتاح این کلانتری موافقت فرمودند.

وی افزود : در کشورهای پیشرفته ی دنیا به ازای هر هزار نفر ۷.۲پلیس وجود دارد و میانگین دنیا ۵.۷ پلیس به ازای هر هزار نفر است ولی در کشور ما به ازای هر یکهزارنفر جمعیت ۲ نفر پلیس وجود دارد و در حوزه ی غرب استان تهران شامل شهرستان های رباط کریم، اسلامشهر، بهارستان، شهریار، ملارد و قدس میشود، کمتر از ۱.۲ نفر به ازای هر هزارنفر پلیس داریم، و در این بخش بار زحمت کار جهادی بر دوش پلیس بیشتر است. با این وجود نه تنها کار مردم زمین نمی ماند بلکه نسبت به شاخص ها ی تعیین شده، عملکرد مثبتی داریم.

سردار عزیزی ادامه داد: شهرستان اسلامشهر با ۱۸ درصد کاهش وقوع سرقت و ۱۶ درصد افزایش کشفیات و موفقیت های چشمگیر در بخش مواد مخدر که دغدغه ی مردم است که در سه بخش جمع اوری معتادین متجاهر، مقابله با عرضه و مقابله با خرده فروش ها است، دارد.

وی در مورد اتباع غیر مجاز افزود: نسبت به سال گذشته ۷۵۰ درصد افزایش شناسایی، اعزام به اردگاه ها و بازگشت به کشور مقصد داشتیم.

در ادامه مراسم از اعضای شورای شهر و شهردار چهاردانگه تقدیر شد و سردار عزیزی و همراهان برای بازدید از ۲ کلانتری در منطقه و افتتاح سالن کنفراس فرماندهی انتظامی اسلامشهر عازم شدند.

محدوده انتظامی غرب استان تهران شامل ۶ شهرستان اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط کریم، قدس، و ملارد و جمعیتی بالغ بر ۴میلیون و ۵۱۷ هزار نفر بوده که پلیس غرب استان تهران با تمام توان و بهره برداری از تجهیزات در اختیار، خدمات مناسبی را تاکنون به شهروندان ارائه داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha