توسعه ۳۶ هزار مترمربعی فضای نمایشگاهی شهر آفتاب تهران+ فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران از توسعه ۳۶ هزار مترمربعی فضای نمایشگاهی در این مجموعه خبر داد و گفت: گسترش فضا و توسعه فیزیکی این نمایشگاه در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش ایرنا، سیدعباس تقدسی‌نژاد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح نمایشگاه پر مخاطب پزشکی و دارویی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین مجوز ایجاد پارک‌های علم و فناوری کشور دریافت و فعال شده است. اکنون نیز نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی در این فضای نمایشگاهی دایر شده که بازدیدکنندگان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به محل دائمی نمایشگاه شهر آفتاب مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم ۳۶ هزار مترمربع به فضای نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران اضافه کنیم که امیدواریم با حمایت مدیریت شهری و تامین منابع لازم، این توسعه تا پایان سال به ثمر برسد.

تقدسی‌نژاد تاکید کرد: با این توسعه ظرفیت‌های نمایشگاهی افزایش یافته و انتقال دائمی نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب تسریع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران اظهار کرد: اصالت کار ما در برگزاری نمایشگاه‌ها، نمایش و ارائه ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی کشور است. حتی در نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه کتاب، ارائه تولیدات محتوایی مدنظر است. البته هدف اصلی از برگزاری هر نمایشگاهی، ۲ موضوع مهم را دنبال می‌کند، یکی دستاوردهایی که در صنعت مربوطه حاصل شده و دیگری مسائلی که همچنان در آن صنعت وجود دارد. این در حالی است بسیاری از نمایشگاه‌ها تنها به دستاوردهای گذشته توجه می‌کنند اما برنامه این است که نمایشگاه‌ها باید به مسائلی قابل حل توجه کنند.

وی تاکید کرد: شعار این مدیریت برجسته کردن مساله‌ محوری در حوزه نمایشگاه‌ها است تا هر نمایشگاهی به مرکزی برای حل مسایل و چالش‌های صنعت مربوطه تبدیل شود. این رویکرد به همایش‌ها و سمپوزیوم‌های تخصصی در کنار نمایشگاه‌ها نیاز دارد تا بتوان از نمایشگاه‌های سال گذشته تا به امسال، موضوعات و مشکلاتی که رفع شده‌ بررسی و ارائه شود.

تقدسی‌نژاد افزود: حضور مسئولان، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع مختلف در نمایشگاه‌ها نیز نتایج مهمی دارد که پختگی در بررسی مسائل و ارائه راه‌حل‌هایی از دیدگاه‌های مختلف که در نهایت به رفع موانع تولیدی کمک می‌کند، می‌تواند از جمله این نتایج باشد.

مجری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی نیز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه، برای دومین دوره متوالی در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر آفتاب برگزار می‌شود.

سیدعلی اعتدالی اظهار کرد: امسال با حضور بیش از ۲۵۰ شرکت، از جمله ۵۰ شرکت دانش‌بنیان، رونمایی از چند محصول جدید و برگزاری ۶۰ کارگاه آموزشی، شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت‌کنندگان هستیم. نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ بعدازظهر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha