۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85623921
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک ۲۰۰ موشک حزب‌الله به «کریات شمونه»، «نهاریا» و «عکا»

تهران-ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان از صبح امروز پنجشنبه تاکنون حدود ۲۰۰ موشک و راکت از لبنان به سمت شهرک های صهیونیست نشین «کریات شمونه» و شهرهای «نهاریا» و «عکا» و مناطق مجاور آنها در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد.

به گزارش ایرنا، شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حزب الله لبنان از صبح امروز تاکنون ۱۰۰ فروند موشک و راکت به شهرک کریات شمونه به عنوان بزرگترین شهرک صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی و اطراف آن شلیک کرده است. روز گذشته نیز در حمله موشکی حزب الله لبنان به شهرک کریات شمونا، دو صهیونیست کشته شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از اصابت دست کم ۵۰ فروند موشک حزب الله به شهرهای صهیونیست نشین عکا و نهاریا و اطراف آنها خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نیز در جدیدترین آمار خود اعلام کرد که از صبح امروز حدود ۲۰۰ موشک از خاک لبنان به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شده است.

وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از به صدا در آمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد در پی حملات راکتی و موشکی از جنوب لبنان، آژیرها در بیش از ۱۰ شهر و شهرک به صدا درآمده است.

در همین حال، حزب الله لبنان از انهدام یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی در موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه مرزی راس الناقوره توسط یک موشک هدایت شونده خبر داد و اعلام کرد که تاکنون سه بار، نظامیان و خودروهای سنگینی را که قصد خارج کردن تانک منهدم شده از محل را داشته اند، هدف قرار داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha