پلیس قدرشناس مردم است

تهران - ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: در هفته‌ای که گذشت و به نام پلیس مزین شده بود، نهادها، ارگانها، سمن ها، چهره‌هایِ محبوب، نخبگانِ فضای حقیقی و مجازی، بلاگرها و غیره هر کدام به طریقی نشان دادند که در آموزه‌های ایرانی و گزاره‌های اسلامی، مردم ما همواره قدرشناس بوده و در کنار خدمتگزاران خود در فراجا هستند.

به گزارش ایرنا از فراجا، سردار سعید منتظرالمهدی طی یادداشتی با اعلام این که پلیس قدردان محبت همه شهروندان است، گفت: تفقد پلیس از سوی شما به زبان، قلم و یا قدمی هر چند کوچک، موجب دلگرمی و پشتوانه این سازمان بزرگِ امنیت ساز است.

وی اظهار داشت:همه کسانیکه به واقع در فضای حقیقی و مجازی، تاثیرگذار بر روح جامعه هستند، با احساس مسئولیتی که دارند در پیشبرد نظم و انضباط اجتماعی و تحکیم امنیت، نقش عمده‌ای را ایفا می کنند و در همین چند روز اخیر بلاگرهای مشهوری بودند که با نگاه آموزشی در حوزه پلیس و بی منت تولید محتوا کردند که حجم و کیفیت این تولیدات جالب توجه بود.

وی تاکید کردپک آن هنگام که هنرمندان مجرب و پیشکسوت در مراسم رونمایی از تولیدات رسانه ای پلیس موسسه ناجی هنر در ستاد فراجا، ایفای نقش‌های پلیسی در سریالها را از جمله بهترین عملکرد در کارنامه کاری خود دانسته و به آن افتخار می‌کنند و یا وقتی فوتبالیست بین المللی ما در باشگاه‌ مطرح اروپایی تاکید می‌کند اگر فوتبالیست نمی‌شدم دوست داشتم پلیس باشم؛ نشان از روابط قوی و دیرینه پلیس با بطن جامعه است که همواره در حال نو شَوَندگی و ارتقاء است.

منتظرالمهدی ادامه داد: همینطور جلسات صمیمی پلیس با دانش آموزان بصورت چهره به چهره در مدارس برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در سن نوجوانی برای ما بس شادی آفرین و دلگرم کننده بود و حاکی از آن است که احترام به امنیت سازانن کشور بی شک یک ارزش اجتماعی است. در تمام نظامات حقوقی، پلیس به عنوان مجریِ قانون تکریم می‌شود و رفتار اقشار مختلف در چند روز گذشته نسبت به فراجا یکی از نشانه‌ها و استانداردهای آداب مردم سالاری و احترام به کارگزاران قانون است.

وی تصریح کرد: بقاء و پایداری امنیت محقق نمی‌شود جز با نقش اجتماعی همه مردم که جامعه را به سوی قانون‌مندی سوق داده و منتهی به کرامت انسانی و تکثر شهروندی می‌شود. پلیس شالوده و پالوده همین وطن است و سعی می‌کنیم برای شما بهترین باشیم. پس ایستاده‌ایم برای عزتمندی و آبادانیش، برای آزادی و امنیتش و در این راه، خاکِ قدوم همه شهروندان و همراهان را سرمه چشمانمان می‌کنیم. فراموش نمی‌کنیم که اعتماد شما بُن‌مایه و پایه اقتدار ماست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha