خادمان مردم درغرب استان تهران هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان دلاور تبریک گفتند

شهریار - ایرنا - مسئولان و خادمان مردم درشهرستان‌های استان تهران درپیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و سبزپوشان دلاور شهرستان شهریار تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، خادمان مردم در شهرستان های استان تهران در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت و سبزپوشان دلاور شهرستان شهریار تبریک گفتند.

هفته فراجا به عنوان فرصتی برای گرامیداشت تلاش‌ها و ایثارگری‌های نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و نظم اجتماعی، هر ساله با شعارهای خاصی برگزار می‌شود.

این شعارها نه تنها نشان‌دهنده اهداف و رویکردهای پلیس در دوران کنونی هستند، بلکه به نوعی یادآور اهمیت و نقش کلیدی این نیرو در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه هم هستند. در سال‌های اخیر، شعارهای هفته فراجا همچون "پلیس مقتدر، مردم‌یار، امنیت‌آفرین" و "پلیس، خدمتگزار مردم، حافظ امنیت" به بیان روابط نزدیک میان پلیس و مردم و تعهد این نیرو به خدمت‌رسانی به جامعه اشاره داشته‌اند.

سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا اظهار کرد: امسال شعار هفته فراجا "پلیس هوشمند، مردم قانون مدار" نامگذاری شده است.

پیام تبریک سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب‌ استان تهران به همرزمانش در فراجا به مناسبت هفته انتظامی

خادمان مردم درغرب استان تهران هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان دلاور تبریک گفتند

مردم می خواهند قوای انتظامی قوی، مقتدر،مهربان و مدبر باشند.

"همکاران ارجمند، برادران و خواهران انقلابی وگرانقدرم""باسلام،ارادت و تحیت"

ضمن گرامیداشت راه پرفتوح شهدای عزیزمان، هفته نهادمقدس انتظامی را به آن عزیز مجاهد و بیت مکرمتان که حافظ نظم و امنیت کشور و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی هستید تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

پیام تبریک فرماندار شهریار به مناسبت هفته فراجا

خادمان مردم درغرب استان تهران هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان دلاور تبریک گفتند

بسمه تعالی/ فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، یادآور رشادت های دلاورمردان سبزپوش عرصه عشق و ایمان، ایثار و رشادت است که در راه امنیت، آرامش و آسایش هم‌وطنان، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و همواره آماده شهادت به عنوان مدافع وطن هستند.

از جمله مجموعه‌های انقلابی که تا به امروز درب‌های شهادت همواره بر روی این عزیزان گشوده است و شاید روزانه، شهدای والامقامی تقدیم انقلاب می‌کند مجموعه فراجا است که نیروهای مومن آن با خلوص نیت و جان‌فشانی‌های خالصانه و جاودانه به ایثارگری در راه حق می‌پردازند.

امروز با وجود دشمنی‌های استکبار جهانی، فرماندهی انتظامی در کنار سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای امنیتی توانسته نعمت بزرگ امنیت و آسایش را برای مردم فراهم آورد که به لطف خداوند متعال، انجام موفقیت آمیز عملیات وعده صادق ۱ و ۲، گامی در جهت تداوم امنیت و افزایش اقتدار کشور بوده است.

اینجانب فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان غیور غرب استان تهران و شهرستان شهریار، کارکنان و عوامل خدوم و تلاشگر انتظامی شهرستان شهریار تبریک عرض نموده و برای یکایک این عزیزان آرزوی سلامتی، موفقیت و طول عمر با عزت را در سایه لطف و عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، مسئلت می‌نمایم.

پیام تبریک فرماندار شهرستان رباط‌کریم به مناسبت هفته نیروی انتظامی

خادمان مردم درغرب استان تهران هفته نیروی انتظامی را به سبز قامتان دلاور تبریک گفتند

امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم با صدور پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم و امنیت تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم / نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است."مقام معظم رهبری"

۱۳ مهرماه روز نیروی انتظامی بهانه‌ایست برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبزجامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

نیروی انتظامی که اقتدار، عزت، اخلاق مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده است امروز به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، مراتب تشکر و قدردانی خود را از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی‌های فرماندهی و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی در شهرستان رباط کریم ابراز می‌نمایم. امیدوارم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی ، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

پیام قدردانی امام جمعه اسلامشهر از فرماندهی انتظامی شهرستان

امام جمعه اسلامشهر به مناسبت هفته ی انتظامی، این هفته را به این امنیت آوران تبریک گفته و افزود: این نیروهای جان بر کف در خط مقدم حافظ جان و مال و آبروی مردم هستند، در فتنه ها همیشه در مقابل اشرار سینه سپر کرده اند که این جان افشانی ها قابل تقدیر است.

این روز را به همه ی پرسنل فرماندهی انتظامی ، یگان ویژه و کلانتری ها تبریک عرض می کنم و از برادران عزیزمان سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر و سرهنگ دلجویی رئیس راهنمایی و رانندگی اسلامشهر تشکر کرده و خدا قوت می گوییم.

شعارهای هفته بزرگداشت نیروی انتظامی در سالهای قبل

در سال ۱۳۹۴ شعار "اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش"، در سال ۱۳۹۵ شعار "پلیس برای امنیت و امنیت برای جامعه"، در سال ۱۳۹۶ شعار "پلیس مقتدر، جامعه امن"، در سال ۱۳۹۷ شعار "پلیس آگاه، جامعه هوشمند"، در سال ۱۳۹۸ شعار "پلیس با مردم، امنیت با آرامش" و در سال ۱۳۹۹ شعار "پلیس قوی، جامعه پایدار" برای هفته فراجا انتخاب شده بود.

همچنین در سال‌ ۱۴۰۰ شعار "همدلی، همزبانی و امنیت"، در سال ۱۴۰۱ شعار "پلیس مقتدر، مردم‌یار، امنیت‌آفرین" و در سال ۱۴۰۲ "پلیس، خدمتگزار مردم، حافظ امنیت" از سوی فرماندهان فراجا برای هفته فراجا انتخاب شده بود.

این شعارها نشان‌دهنده اولویت‌ها و رویکردهای نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و تعامل با جامعه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha