امام جمعه شهرکرد: مردم مظلوم لبنان و غزه نیازمند کمک‌های امدادی هستند

شهرکرد- ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به جنایات اخیر رژیم اشغالگر اسرائیل تاکید کرد: لبنان و غزه اکنون نیازمند توجه ویژه مردم برای کمک‌های امدادی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد بر ضرورت کمک مردم به مردم مظلوم لبنان و فلسطین تاکید کرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به تاکید مراجع تقلید بر ضرورت کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان حتی درصدی از محل خمس اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم بحث امداد و کمک‌رسانی به مردم غزه و لبنان را مد نظر داشته باشند.

خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به روند انتخاب استانداران از سوی وزارت کشور گفت: انتظار می‌رود وزارت کشور فرد مومن و متعهدی را به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب کند.

فاطمی اظهار داشت: انتخاب استانداران به عنوان متولیان امر مدیریتی استان‌ها از سوی وزارت کشور از مهمترین وظایف این وزارت‌خانه به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: انتظار می‌رود وزیر کشور فردی مومن، متدین، انقلابی، خواهان نظام جمهوری اسلامی، وفادار به خون شهدا و پاسدار آرمان‌های امام راحل را به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: استانداران منتخب باید بتوانند به شکرانه توفیق خدمت که برای آن‌ها حاصل می‌شود بهترین خدمت را به جامعه خود ارائه کنند.

وی با اشاره به اهمیت کار فرماندهی و حاکمیت و اینکه افراد مختلف از استعداد لازم برخوردار هستند گفت: کار فرماندهی و مدیریت به مدیران لایق نیاز دارد که با دقت باید شناسایی و انتخاب شوند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: فردی باید به عنوان استاندار معرفی شود که از استعدادها و موقعیت‌های موجود برای پیشبرد امور یک منطقه بهترین استفاده را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امید می‌رود رییس جمهور کشورمان بتواند در امر انتخاب استانداران موفق باشد گفت: امید می‌رود هیات دولت و وزیر کشور بهترین‌ها را که آبرو و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را حفظ کنند برای تصدی‌گر امور هر استان انتخاب کنند.

فاطمی اضافه کرد: انتظار می‌رود با انتخاب فردی مناسب به عنوان استاندار یادگار تاریخی از سوی دولت برای مردم چهارمحال و بختیاری باقی بماند.

به گزارش ایرنا ، رژیم اشغالگر و جنایتکار اسرائیل در بمباران مناطق مسکونی در غزه و جنوب لبنان تعدادی از مسلمانان را به شهادت رسانده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha