امام جمعه شهرکرد: عملیات وعده صادق ۲ اقتدار دفاعی ایران را به نمایش گذاشت

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به عملیات وعده صادق۲ در چند شب گذشته گفت: این عملیات قدرت و اقتدار دفاعی ایران و نظام اسلامی را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا ، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد افزود: در این هفته جهانیان اقتدار کوبنده نیروهای نظامی ایران را نظاره کردند که این عملیات یک مانور واقعی و نمایش قدرت جمهوری اسلامی بود.

به گفته وی، دشمنان نظام انقلاب اسلامی همچنان از دشمنی بر علیه ملت ایران دست بردار نیستند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند این عملیات نشانه اقتدار ملت ایران است گفت: دشمنان از قدرت دفاعی و نظامی ایران واهمه دارند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ملت ایران با ملت مظلوم و بی‌دفاع غزه و فلسطین و لبنان همراه است و هیچ ترس و واهمه از دشمنی‌های اسرائیل و آمریکا ندارد.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه امروز در فضای باز به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد افزود: این امر نشانه اقتدار و سربلندی ایران و نشانه مقاومت و استحکام نظام اسلامی در مقابل شیطان بزرگ و ابرقدرتهاست.

به گفته وی، امروز جهان اسلام در یک موقعیت حساس قرار گرفته است و دشمنان از همان ابتدا به دنبال ضربه‌زدن به این نظام بودند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: ملت ایران و امروز مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان از فرامین و سخنان رهبر معظم انقلاب بهره می‌گیرند.

وی با اشاره ایستادگی جبهه مقاومت در برابر دشمنان گفت: شهادت مردان بزرگ جبهه مقاومت از جمله شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله هرکدام ضایعه بزرگی برای مسلمان و شیعیان به همراه داشت اما جریان مقاومت را برای ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر قدس مصمم و استوارتر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: شهید اسماعیل هنیه یک شخصیت جهانی بود و امروز ما ادامه‌دهنده راه این شهدا هستیم تا این مقاومت به سرانجام برسد.

فاطمی افزود: مردم ایران مانند همیشه مقتدر پشتیبان و حامی و حمایتگر نیروهای جبهه مقاومت غزه، لبنان و فلسطین خواهد ماند.

وی افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آن چیزی که در بین رزمندگان اسلام رواج داشت و عامل پیروزی ملت ایران شد آرزوی شهادت و شهادت‌طلبی بوده است.

به گفته فاطمی، شهادت آرزوی مومنان خداست و این شهادت طلبی و روحیه جانبازی ملت ایران را در دفاع مقدس به پیروزی رساند.

وی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس شهادت طلبی ملت ایران نگذاشت سنگرها خالی بماند و یک وجب از خاک. کشور به دشمنان داده نشد.

فاطمی گفت: شهادت این شهیدان در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن، ملت را مستحکم کرد.

به گفته وی، شهادت علمای بزرگ از جمله شهید بهشتی، شهید دستغیب، شهید مدنی و آیت‌الله صدوقی و اشرفی باعث اقتدار نظام ایران اسلامی شد تا مردم منسجم‌تر شوند و کشور را مستحکم‌تر کرد تا در برابر دشمن شکست ناپذیر باشند.

وی گفت: توسعه ایمان و اعتقادات در بین مردم ایران و به خصوص جوانان، یک موهبت الهی است تا مردم را بیش از پیش قوی و مستحکم سازد و ضد ارزشهای دینی در بین مردم کمرنگ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha