امامان‌جمعه‌استان‌تهران:صهیونیست‌ها باشبهه‌افکنی شکست ازجبهه مقاومت رامی‌پوشانند

تهران - ایرنا - امامان‌جمعه شهرستانهای استان‌تهران گفتند: صهیونیست‌های شکست خورده‌ که تمام هیمنه و قدرت پوشالی خود را بعداز عملیات طوفان الاقصی ازدست داده‌اند،امروز با شبهه‌افکنی می‌خواهند شکست خود ازجبهه مقاومت را بپوشانند.

به گزارش ایرنا، ائمه جمعه جماعات استان تهران اعلام کردند : نمازجمعه هفته گذشته تهران بزرگترین رزمایش عبادی سیاسی نظامی و امنیتی جهان بود، ۲و نیم میلیون نفر جمعیت از جاهای خود را به نمازجمعه ی رساندند که به امام‌ خامنه ای اقتدا کنند.

امامان جمعه شهرستانهای استان تهران گفتند: عملیات موشکی «وعده صادق ۲» که به‌طور مشخص مراکز نظامی و اطلاعاتیِ کلیدی رژیم صهیونیستی را هدف‌گیری کرد و اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت را دوباره به رخ مستکبران عالم کشید و نور امید و افتخار و عزت را در دل امت اسلامی فروزان کرد.

امام جمعه پردیس: نابودی اسرائیل با ادامه مقاومت حتمی است

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: مقاومت رژیم صهیونیستی را به جایی رساند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیّت خود است و نابودی اسرائیل با ادامه مقاومت حتمی است.

امامان جمعه‌استان‌تهران:صهیونیست‌ها باشبهه‌افکنی شکست ازجبهه مقاومت رامی‌پوشانند


حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان در جمع نمازگزاران، اظهار داشت: این شهادت‌ها، نهضت مقاومت حزب الله را سُست نمی‌کند، بلکه استوارتر می‌کند ،همان‌طور که در ایران اسلامی، با فقدان چند 10 شخصیّت برجسته و ممتاز، انقلاب متوقّف نشد، عقب‌نشینی نکرد، بلکه سرعت گرفت.

وی افزود: ازبزرگ‌ترین درس‌های نبوی برای ما، امت‌سازی و تشکیل امت اسلامی است و امام و مقتدا و رهبر عزیز ما همه تلاش خود را می‌کند تا این امت اسلامی شکل بگیرد و کمربند دفاع و عزّت را، از افغانستان تا یمن، از ایران تا غزّه و لبنان، در همه‌ی کشورهای اسلامی و ملّت‌های اسلامی محکم ایجاد کند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: عملیات موشکی «وعده صادق ۲» که به‌طور مشخص مراکز نظامی و اطلاعاتیِ کلیدی رژیم صهیونیستی را هدف‌گیری کرد و اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت را دوباره به رخ مستکبران عالم کشید و نور امید و افتخار و عزت را در دل امت اسلامی فروزان کرد.

حسینی ادامه داد: دشمنان شکست خورده‌ای که تمام هیمنه و حیثیت و آبرو و قدرت پوشالی خود را از دست داده‌اند، امروز با شبهه‌افکنی می‌خواهند آبروی از دست‌رفته خود را با برجسته‌سازی خسارات حملات رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان،تهدید های بزرگ صهیونیست ها ، تردید درباره نفوذی‌های صهیونیست‌ها در ساختار مقاومت را ترمیم کنند.

وی خاطر نشان کرد: ناامنی ۹۳۵شهرک صهیونیستی با حملات حزب‌الله و یمن ،سقوط اقتصاد رژیم اشغالگر، تعطیلی کسب‌وکارها در سال۲۰۲۴در اسرائیل به بیش از ۶۰هزار عدد، تعطیلی کامل بندر ایلات، ۴۲میلیارد دلارکسری بودجه، ۶۶ میلیارد دلار هزینه جنگ غزه برای اسرائیل تا به امروز صهیونیست ها را در بن بست روانی قرار داده است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به مطالبات بر زمین مانده شهرستان بیان کرد: بیمارستان، مترو، ساماندهی حمل و نقل، تحویل باقی مانده مسکن مهر به مالکان، مصلا، مسجد، اسناد مالکیتی بومهن، سرانه ورزشی، فضای سبز، سرانه ورزشی، مشکلات مناطق صنعتی و کمبود مدارس برخی از مطالبات بر زمین مانده شهرستان و نیازمند پی گیری جدی مسئولان و نماینگان مجلس است.

امام جمعه شهریار: مهمترین اهرم‌های بازدارندگی هر کشور در برابر تهدیدها ،جمعیت جوان است

امامان جمعه‌استان‌تهران:صهیونیست‌ها باشبهه‌افکنی شکست ازجبهه مقاومت رامی‌پوشانند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آسیب‌ها و تبعات خطرناک امنیتی کاهش جمعیت از نظر حجم ، ساخت ،ترکیب و پراکندگی یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی را موضوع خانواده و جوانی جمعیت دانست و افزود: در نگاه استراتژیست های برجسته دنیا از مهم‌ترین اهرم‌های قدرت ، قوت و بازدارندگی هر کشوری در برابر تهدیدهای بالفعل و بالقوه جمعیت جوان و با نشاط است لذا کشوری دارای اقتدار ملی است که ساختار سنی جوان یا حداقل میانسال ، میزان باروری مناسب و پویا و نیروی باسواد متخصص و ماهر داشته باشد.

امام جمعه شهرستان شهریار افزود : قطعاً یکی از مهم‌ترین دلایل جنگ جمعیتی استکبار علیه دنیای اسلام انقطاع نسل‌ها و املاک نسل است بطوریکه در اسناد امنیت ملی آمریکا و صهیونیست‌ها جمعیت جوان بلاد اسلامی بزرگترین تهدید برای آمریکا شمرده شده‌ است .

حجت‌الاسلام سید علی حسینی نوری ۳ راهبرد جنگ رسانه‌ای دشمنان، اسلام هراسی و شیعه هراسی ، ایران هراسی عنوان نمود و تصریح کرد : یک ضلع مهم این جنگ براندازی نسل مسلمین و شیعیان و ایرانیان است لذا باید بدانیم نسل کشی در جنگ نرم ، فرهنگ سازی برای تغییر دامنه زندگی و غلبه سبک زندگی غربی ، اعمال نامحدود و غلط سیاست‌های جمعیتی در ایران و برخی کشورهای اسلامی منجر به کاهش جمعیت جوان در آینده خواهد شد و این نقشه و خواسته دشمنان ماست لذا امنیت فقط یک مقوله تک بعدی به قدرت نظامی محدود نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: علم و دانش مهمترین عامل بازدارندگی است و اگر کشور دارای نیروی با نشاط و جوان در عرصه علم و فناوری نباشد نمی‌تواند پیشرفت خیره کننده‌ای داشته باشد وتا در عرصه‌های هسته‌ای نان و فناوری و زیست فناوری و قدرت دفاعی را تداوم ببخشد.

امام جمعه شهرستان شهریار تاکید کرد: جسم سید حسن نصرالله از میان ما رفت اما شخصیت حقیقی ، راه ، روح و صدای رسای ایشان همچنان در میان ما هست و خواهد بود چراکه سید حسن نصرالله پرچم بلند مقاومت ،زبان گویای و مدافع شجاع مظلومان و مایه دلگرمی مبارزان و حق طلبان بود.

وی خاطرنشان کرد : جبهه مقاومت با شهادت سست نمی‌شود بلکه با قدرت مسیر پیروزی را ادامه می دهد و مهم‌ترین پیام سید حسن نصرالله این بود که ناامید و پریشان نشوید و بر تلاش و توان خود بیفزایید ، همبستگی خود را دوچندان کنید و در مقابل دشمن متجاوز مقاومت کنید که صبر و استقامت و توکل جبهه مقاومت باعث نابودی اسرائیل خواهد شد.

وی در پایان افزود: با اشاره نماز جمعه ۱۳ مهر ماه رهبر معظم انقلاب با نام نماز جمعه نصر آن را ترجمان آیات نورانی ، حضور با صلابت رهبر معظم انقلاب ، ملت مقتدر و وفادار و ولایی ایران اسلامی و آن را جمعه نشان عزت و پیروزی و اقتدار جبهه مقاومت دانست.

امام جمعه پاکدشت: شرکت در جمعه نصر به منزله شلیک موشک بالستیک به قلب تل آویو بود

امامان جمعه‌استان‌تهران:صهیونیست‌ها باشبهه‌افکنی شکست ازجبهه مقاومت رامی‌پوشانند

حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های شکوهمند عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نمازجمعه با اشاره به حرکت تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه(س) به ایران اسلامی اظهارداشت: ۱۰ربیع الثانی، روز دوشنبه سالروز وفات و شهادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) است که شخصیتی که مایه برکت ایران و اسلام شد. هجرت تمدن ساز حضرت فاطمه معصومه(س) مایه خیر و برکت برای ایران و جبهه مقاومت، بیداری اسلامی و نجات آزادی خواهان جهان شد.

وی افزود: به دنبال هجرت تاریخ ساز و تمدن ساز حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به مشهد، حضرت فاطمه معصومه(س) نیز با جمعی از علوین به سمت ایران اسلامی حرکت کردند و نرسیده به برادر، درشهر ساوه بیمارشد. ایشان به یاران خود فرمودند که چقدر تا قم فاصله است، یاران گفتند فاصله کمی باقی مانده است. ایشان فرمودند"مرا به قم برسانید"؛ پس از رسیدن به قم به شهادت رسیدند. معتقدیم این بیماری براثر لطمه های که ناشی از حمله هایی که به کاروان ایشان رسید، ایشان بیمار شدند و به شهادت رسیدند.

امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: وجود با برکت ایشان باعث عزت اسلام و تشییع شد اگر امروز حوزه علمیه قم شکل گرفت و ۲رهبر بزرگ جهان اسلام حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای(حفظه الله)تربیت شدند. امروز به برکت حضرت فاطمه معصومه(س) امام انقلاب اسلامی، امام مقاومت است.

جوکار بیان داشت: رهبر حکیم و عالی قدر انقلاب به عنوان امام مقاومت مایه فخر اسلام و مکتب اهل بیت(ع) است. جمعه گذشته این معنا به همه جهان مخابره شد. جمعه گذشته جمعه نصر بود که پیام نصر و پیروزی و امید به پیروزی را به آزادی خواه جهان و مردم مظلوم غزه را مخابره کرد.

وی خاطرنشان کرد: نمازجمعه هفته گذشته تهران بزرگترین رزمایش عبادی سیاسی نظامی و امنیتی جهان بود، ۲و نیم میلیون نفر جمعیت از جاهای خود را به نمازجمعه ی رساندند که امام‌جمعه اش شجاعترین امام جمعه جهان است.

امام جمعه پاکدشت اذعان کرد: نمازجمعه هفته گذشته تهران، مکمل عملیات وعده صادق ۱و ۲ و محکم تر از آنها بود. جمعیت حاضر در نمازجمعه هرکدام به منزله یک موشک بالستیک به قلب تل آویو و رژیم کودک کش اسرائیل بود.در جمعه نصر مردم ۲و نیم میلیون موشک شلیک کردند. کاری کردن که رجز خوانی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را خفه کردند.

جوکار یادآورشد: در جلسه روز گذشته رژیم نامشروع صهیونیستی رای گیری برای حمله به ایران، رای نیاورد. صهیونیست ها رجز می خواندند که وعده صادق ۲ را پاسخ می دهیم اما اقدام شجاعانه رهبر انقلاب در نمازجمعه نصر و اقدام ولایتمدارانه و هوشمندانه و برخواسته از بصیرت ملت ایران این امام شجاع انقلابی ورق را برگرداند.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در پایان عنوان کرد: ۲یوم الله جدید در ۱۰مهر (وعده صادق ۲) و ۱۳ مهر(نمازجمعه نصر) در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد. این ۲یوم الله توسط امام انقلابی و یاران شان ثبت شد. تاریخ این ۲روز را فراموش نخواهد کرد. ۱۸ میلیارد دلار کمک آمریکای خونخوار به رژیم صهیونیستی را پودر، بی اثر و خنثی کرد.

امام جمعه موقت اسلامشهر: عزت و ایمان به واسطه جهاد در راه خدا حاصل می شود

امامان جمعه‌استان‌تهران:صهیونیست‌ها باشبهه‌افکنی شکست ازجبهه مقاومت رامی‌پوشانند

حجت الاسلام علی قلی پور ضمن تبیین جهاد اظهار کرد: هر مومنی باید از لحاظ کمک های مالی و جانی در خطمقدم باشد، عزت و ایمان به واسطه ی جهاد در راه خدا حاصل می شود.

نماز جمعه این هفته ی اسلامشهر در حالی برگزار شد که میز ارائه مشاوره قضایی برقرار بود.

امام جمعه موقت در نماز جمعه این هفته ی اسلامشهر خاطرنشان کرد: انجام فرایض واعمال الهی، جهاد در راه خداست ولی خداوند در قران بر جهاد جان و مال تاکید کرده و میفرماید: اگر این افراد (جهادگران) نبودند هیچچیزی در زمین باقی نمی ماند و به آنها وعده ی نصرت و پیروزی داده است.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: هفته ی نیروی انتظامی یادآور رشادت ها و جهاد این جان بر کفان است، ما نیز وظیفه داریم در حد تواننیروی انتظامی را یاری کنیم.

امام جمعه موقت اسلامشهر در رابطه با وقایع تقویم این هفته ضمن اشاره به وفات حضرت فاطمه معصومه (س) این گوهر تابناک خطه قم، ولادت امام حسن عسکری (ع) آخرین امام حاضر در میان شیعیان را نمونه بارز یک‌ جهادگر نامیدو ادامه داد: امام (ع) درزمان حیاتشان علاوه بر مدیریت جامعه شیعی و جهاد جان و مال، جامعه را برای وجود امام بعدی که غایب از نظر است آماده می کردند.

حجت الاسلام قلی پور افزود: هر مومنی باید از لحاظ کمک های مالی و جانی در خط مقدم باشد، عزت و ایمان به واسطه ی جهاد در راهخدا حاصل می شود.

در ادامه سید محمدحسن‌پیش بین ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسلامشهر طی ایراد سخنانی برای آشنایی بیشترشهروندان اسلامشهر با این دانشگاه عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یک دانشگاه سراسری با شعبات مختلف در کشور استکه شعبه ی اسلامشهر با نظارت هوشمند و با بیش از دوازده هزار فارغ التحصیل در رشته های مختلف، علاوه بر اموزش علم، به تربیت کاربردی دانشجویان برای ورود به بازار کار و اشتغال در مراکز خود و سایر دانشگاه ها میپردازد.

وی از مسئولین و شهروندان خواست تا در گسترش فعالیت های کاربردی این دانشگاه نهایت همکاری لازم را داشته باشند.

امام جمعه دماوند : مسلمانان باید حلقه محاصره را بر گرگ خون آشام صهیونی تنگ‌تر کنند

حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه دماوند: ️حضور و همراهی امت و امام در جمعه، پس از حمله به صهیونیست‌های کافر، در دل دشمن کودک‌کش رعب و وحشت انداخت و جبهه مقاومت را به ادامه راه نورانی خود امیدوار کرد. ️

وی افزود: به صحنه آمدن مردم در شرایط تهدید دشمن صهیونیستی و اقامه نماز جمعه به امامت امام خامنه‌ای، برای آمریکا و اسرائیل سوزناک‌تر و دردناک‌تر از موشک‌های بالستیک است. ️دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران به حضور مردم است . شما مردم مشمول دعای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید. ️اگر ۲ میلیارد نفر مسلمان در جهان در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم هماهنگ و هم جهت شوند، امت مقتدر اسلامی را تشکیل خواهند داد. ️

امام جمعه دماوند ادامهداد : امروز مستکبرین عالم به سرکردگی آمریکا از وحدت مسلمین در ایران، عراق، افغانستان، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن هراسناک و عصبانی‌اند. ️

دماوندی افزود: رژیم اشغالگر فلسطین هرچه بیشتر آدم بکشد، مسلمین جهان بیدارتر می‌شوند و این جنایت‌ها صهیونیست‌ها را به سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد. ️یاد شهید بزرگ جبهه مقاومت و رهبر حزب الله سید حسن نصرالله بخیر؛ آنگاه که کلام حضرت سیدالشهدا را با حرارت می‌خواند که ما ذلت را نمی‌پذیریم. ️هنوز صدای رسای سید حسن نصرالله در گوش جهان طنین انداز است که ناامید و پریشان نشوید و در مسیر مبارزه تردید نکنید و همبستگی خود را دوچندان کنید و دشمن متجاوز را شکست دهید. ️

امام جمعه دماوند گفت: باید حلقه محاصره را بر گرگ خون آشام صهیونی تنگ‌تر کنیم و باید با هزار ضربه چاقو او را از پای درآوریم. ️آگاه باشیم وقتی آبروی رژیم غاصب با عملیات وعده صادق ما رفت و وقتی ضربات مهلک ما را دریافت کردند، به جنگ روانی روی آورده‌اند که چنین و چنان می‌کنیم. ️ایران و ایرانیان بزرگتر از آن هستند که دشمن صهیونیستی بخواهد ضربه و ضرر خاصی به آنان بزند و اگر غلطی از رژیم جعلی اسرائیل سر بزند با هزاران موشک آماده شلیک کوبیده و له خواهد شد.

حجت‌الاسلام دماوندی خاطر نشان کرد: ️در جنگ با اسرائیل، فرماندهان و سربازان جبهه مقاومت از شیعه و سنی در کنار هم هستند و این موضوع دشمن را عصبانی کرده است. ️خون شهید هنیه سنی و شهید نصرالله شیعه در هم مخلوط شده است و هر دو شهید قدس هستند. ️حماس سنی مذهب و حزب الله شیعه مذهب در کنار هم خار چشم و استخوان گلوی رژیم خبیث و نجس صهیونیستی شده‌اند. ️باید قدر این وحدت و ارزش این حماسه آفرینی‌ها را بدانیم و باید این دلاورمردی‌ها را برای دانش آموزان و نسل جوان بازگو کنیم و این همدلی شیعه و سنی در تاریخ نظیر ندارد.

امام‌جمعه موقت شهرستان ری:عملیات طوفان الاقصی تاریخ مقاومت را به دو بخش تقسیم کرد

حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم در مصلا امام علی آستان حضرت عبدالعظیم درخطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسکری اظهار داشت: بنا به حدیث وارد شده ازاین امام معصوم همراه هربلائی نعمتی قرارگرفته است که آن بلا به اندازه آن بلانیست بلکه احاطه داردبر آن بلاو پس از هرسختی آسانی می آید.

امام جمعه موقت شهرستان ری افزود: مصیبت هایی که به انسان نازل می شود خدا به اندازه همان مصیبت صبربرای انسان نازل می کند،نترسید از مصیبت هاو گرفتاری ها وآن زمان که بلا به نهایت می رسد فرج الهی فرامی رسد. دراین حوادثی که برای جهان اسلام و جبهه ی مقاومت رخ داده است وسالگرد حماسه غرورآفرین عملیات طوفان الاقصی حقیقت این عملیات کاری کرده است که تاریخ فلسطین تغییر پیدا کند وتاریخ فلسطین و جبهه ی مقاومت به دوبخش قبل از طوفان الاقصی و بعداز طوفان الاقصی تقسیم شود.

محمد ابراهیم  ادامه داد: این عملیات غرورآفرین رسوایی رژیم صهیونیستی را برملا وآشکارکرد. پس از آن رهبرمعظم انقلاب فرمودنداین اسرائیل بعداز طوفان الاقصی دیگر آن رژیم صهیونیستی نیست وطی شکست های متعدد زیرساخت های خودرا ازدست داده است ،ماباید بدانیم همراه این سختی هایی که نیروهای مقاومت متحمل شده اند آسانی ها است.

 وی درادامه گفت:اگر رژیم صهیونیستی سیدالشهدا وپرچمدار مقاومت را ناجوانمردانه با ۸۰ وچند تن بمب ترور می کند وهمه ی جهان اسلام را عزادار کرده است ولی باید بدانیم رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید سیدحسن نصرالله یک شخص نبودیک راه است ، یک مکتب است. راه و مکتب این شهید و حزب الله او زنده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha