فیلم| جستجو برای پیداکردن جنازه مرد ۵۰ ساله‌ در آب‌بندان «کفشگیری» گرگان

گرگان- ایرنا- جستجو برای پیداکردن جنازه مرد ۵۰ ساله‌ای که در آب‌بندان روستای کفشگیری گرگان ناپدید شده است به روز چهارم کشیده شد.

به گزارش ایرنا، به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان، ۲ گروه شامل ۲۰ آب‌باز (غواص) حرفه‌ای از گرگان و گنبدکاووس از غروب پنجشنبه جستجو برای پیداکردن این فرد را آغاز کردند.

موسی الرضا صفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در روزهای گذشته آب‌بازان از زمان روشن شدن هوا تا زمان غروب آفتاب که امکان کاوش در آب وجود داشت به جستجو پرداختند که منجر به پیداشدن جنازه نشد.

وی بیان کرد: از صبح امروز هم گروه‌های جستجو وارد آب شدند و علاوه بر آب‌بازان حرفه‌ای از گنجایش هلال‌احمر و شیلات هم برای ادامه جستجو استفاده شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: رشد گیاهان از کف آب، یکی از دلایل بازدارندگی برای پیداشدن جنازه است.

آب‌بندان روستای کفشگیری نزدیک به هشت هکتار مساحت دارد و از آن برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و شالیزارهای مناطق استفاده می‌شود.

عمق آب‌بندان در کناره ۲ متر و در برخی نقاط به هشت متر نیز می‌رسد.

به گفته صفری، تخلیه آب بخشی از آب‌بندان برای آسان‌شدن فعالیت آب‌بازان آغازشده و علاوه بر آن از ابزار کشاورزی اهالی روستا مانند تراکتور برای خالی‌کردن آب‌بندان از گیاهان مزاحم در حال انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha