۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۵:۳۲
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85624770
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اعتراض و درخواست جهاد اسلامی از تشکیلات خودگردان +فیلم

تهران-ایرنا-جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به سرکوب مبارزان فلسطینی توسط نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان، از آنها خواست که از تعقیب مبارزان فلسطینی دست بکشند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، این گروه مقاومت تاکید کرد: ما تعقیب مجاهدین توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان و تلاش آنها برای بازداشت مبارزان فلسطینی و تیراندازی به آنان در شهر طوبس و دیگر مناطق کرانه باختری اشغالی را محکوم می‌کنیم.


این گروه همچنین بار دیگر تصریح کرد: خواسته ما از تشکیلات خودگردان آن است که سرویس‌های امنیتی اش از تعقیب نیروها و مردم ما که از حق طبیعی خود برای مقابله با اشغال استفاده می‌کنند، دست بردارد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین افزود که اقدامات سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان کامل مردود بوده و در تضاد با ارزش های ملی فلسطین و مغایرت با وظیفه حراست از ملت فلسطین در برابر اشغالگران صهیونیست و شهرک نشین آن است.

نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان بامداد امروز شنبه نیز به سمت اهالی شهر طوباس واقع در شمال کرانه باختری که در حمایت از رزمندگان مقاومت و نیز اعتراض به وضعیت این شهر در میدان شهدای آن تجمع کرده بودند تیراندازی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha