موج جدید حملات حزب‌الله به حیفا و جولان اشغالی/ شلیک موشک به کارخانه تولید مهمات

تهران- ایرنا- حزب الله لبنان از بامداد امروز شنبه تاکنون چندین حمله موشکی به مواضع و پایگاه های ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق حیفا و جولان اشغالی سوریه و یک کارخانه تولید مواد منفجره این رژیم انجام داد.

به گزارش ایرنا به نقل ستاد اطلاع رسانی جنگ حزب الله لبنان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که یک کارخانه تولید مواد منفجره رژیم صهیونیستی در جنوب منطقه حیفا در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حملات موشکی قرار داده اند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و مردم آن، ساعت۰۱:۰۰ بامداد امروز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه «الجرداح» را با چند موشک هدف قرار داده است.

حزب الله در همین چارچوب ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد امروز پایگاه دشمن صهیونیستی در منطقه «معیلیا» را هدف حملات موشکی قرار داد.

رزمندگان حزب الله لبنان همچنین اعلام کردند: یک دستگاه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی که ساعت۳:۵۰ دقیقه بامداد امروز تلاش داشت که از پایگاه «رامیا» خارج شود، با موشک هدایت شونده هدف قرار گرفت.

«زرعیت» هم از جمله پایگاه هایی بود که بامداد امروز توسط حزب الله درهم کوبیده شد.

حزب الله لبنان همچنین در بیانیه های جداگانه امروز شنبه خود اعلام کرد که پایگاه های «سوما» و «حوما» در جولان اشغالی سوریه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha