واعظی: «وفاق ملی» عامل خنثی سازی انواع توطئه‌ها و تهدیدات است

تهران- ایرنا- قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه گفت: «وفاق ملی» موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه‌ای و عامل خنثی سازی انواع توطئه ها و تهدیدات داخلی و خارجی است.

به گزارش ایرنا،محمود واعظی قائم مقام دبیرکل و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «وفاق ملی» موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه‌ای و عامل خنثی سازی انواع توطئه ها و تهدیدات داخلی و خارجی است.

وی در این مطلب آورده است: تجربه چهار دهه اخیر نشان داده است که همواره مردم فهیم ما در مقاطع زمانی حساس که «امنیت ملی» و منافع و مصالح کشور با انواع تهدیدات مواجه است، با حضور گسترده و پر معنی خود از تمامیت ارضی، سیاست‌ها و اقدامات دولت و نظام حمایت کرده و می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه پیام روشن ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری اخیر را ضرورت حل سریع مشکلات معیشتی و رفاه عمومی از مسیر «وفاق ملی» دانست و تحقق نسبی وعده‌های مطروحه از این مسیر را وفق اتخاذ سیاست‌های داخلی و خارجی کارآمد و استفاده از مدیران کارشناس و مدبر بوده عنوان کرده است.

واعظی با بیان اینکه «وفاق ملی» یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های تأثیرگذار در تقویت قدرت، امنیت و حل مسائل مهم داخلی و خارجی کشور است، آورده است: در راستای نیل به «وفاق ملی» ضرورت دارد به دو مؤلفه اساسی «افزایش رضایت مردم» و «انسجام در مدیریت کارآمد» توجه واسع داشت و تحقق این دو مهم نیازمند عزم مجدانه در «برنامه ریزی» و اتخاذ «تصمیمات کارشناسی» و«اجرای دقیق» آنها است. وفاق ملی علاوه بر این‌که امکان کاهش نارضایتی های موجود و بازآفرینی و افزایش سرمایه اجتماعی در داخل کشور را فراهم می‌سازد، ظرفیت خنثی‌سازی انواع توطئه‌ها و تهدیدات داخلی و خارجی را نیز دارد.

وی تاکید کرده است: هر زمان که «جمهور» از مسئولان کشور خود، حرکت در مسیر اصلاح سیاست‌های ناکارآمد و اهتمام جدی در راستای تغییر نابسامانی‌ها و بهبود شرایط زندگی خود را مشاهده کرده‌اند، با رضایتمندی هرچه بیشتر نهایت حمایت شریفانه و نجیبانه را صورت داده اند.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه با اشاره به حضور پرشکوه مردم در «نماز جمعه نصر» و حمایت مردم از عملیات «وعده صادق ۲» تأکید کرده است: حماسه حضور ملت در «نماز جمعه نصر» با وجود تهدیدات امنیتی - نظامی، پیام وحدت، دلبستگی و دفاع از تمامیت ارضی کشور را مخابره کرد. حضور هوشمندانه مردم در حمایت از عملیات دقیق، موثر و عزتمندانه « وعده صادق۲» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تجلی اقتدار و صلابت ایران اسلامی در داخل کشور و نمایش اقتدار و قدرت نمایی در مقابل رژیم صهیونیستی و حامیان غربی او در خارج از کشور بود.

واعظی در پایان این مطلب آورده است: «وفاق» در سطح ملی موجب تقویت دیپلماسی همگرایی منطقه‌ای و زمینه‌ساز همکاری مثبت باکشورهای منطقه در راستای ایجاد صلح و ثبات نیز می‌باشد. در صورت همکاری فزاینده کشورهای اسلامی با یکدیگر ، ضمن تأمین منافع مشترک، توقف نسل‌کشی و تجاوز رژیم صهیونیستی نیز صورت می‌پذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha