مسابقات پرش با اسب قهرمانی غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه - ایرنا - چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب منطقه غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه به مدت ۲ روز با همکاری هیات سوارکاری این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات سوارکاری استان کرمانشاه در این دوره از مسابقات که طی روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه جاری به میزبانی باشگاه سوارکاری فرجام کرمانشاه برگزار شد بیش از ۵۰ سوارکار از استان های کرمانشاه، همدان، گیلان، ایلام ، لرستان و کردستان باهم به رقابت پرداختند.

در روز اول این مسابقات در رده p۳ ، آترینا حسنی گودرزی از لرستان مقام نخست را بدست آورد، مهسا آموزگار از کرمانشاه عنوان دوم، نگار اسکندری از کرمانشاه سوم و درین فرجام فر و ویانا فرجام فر هر دو از کرمانشاه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

مسابقات پرش با اسب قهرمانی غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد

در رده آزاد نیز مهدی صمدی از همدان به مقام قهرمانی رسید و مهسا آموزگار و محمدجواد اسماعیلی هر دو از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده p۲ هم در مجموع ۶ نفر موفق به کسب گواهی طی مسیر شدند.

مسابقات پرش با اسب قهرمانی غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد

در روز دوم این مسابقات ( بزن بشتاب) ، ویانا فرجام فر از کرمانشاه اول، آترینا حسنی گودرزی از لرستان دوم، نگار اسکندری از کرمانشاه سوم و مقام چهارم مشترک به درین فرجام فر، نیروانا قنبری و جواد اسماعیلی هر سه از کرمانشاه رسید.

رده نونهال نوجوان مهسا آموزگار از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید، درین فرجام فر از کرمانشاه دوم شد و آترینا حسنی گودرزی از لرستان عنوان سوم را بدست آوردند، عناوین چهارم و پنجم نیز به ترتیب به نیکا مرادی از همدان و هیرسا پرنیانچی از کرمانشاه رسید.

در رده D نیز ، امیررضا سلطانی از کرمانشاه عنوان نخست، مهدی صمدی از همدان مقام دوم و صالح افسری از کرمانشاه به عنوان سوم دست یافتند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه همواره از گذشته های دور به دلیل مهد و خاستگاه اسب نژاد کُرد از اهمیت فراوانی در کشور برخوردار بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha