۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85625226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تداوم اجرای طرح آرامش در ملارد با جمع‌آوری ۱۰۵ معتاد متجاهر

ملارد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از تداوم اجرای طرح آرامش و امنیت در این شهرستان با جمع‌آوری ۱۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب طی سه روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کیانوش نورمحمدی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی، ماموران مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در سطح حوزه استحفاظی اقدام کردند.

وی افزود: در همین راستا و در هفت نوبت گذشته اجرای این طرح در سطح شهرستان ملارد ، مجموعا بیش از ۸۷۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و جهت ترک به مراکز کمپ ترک اعتیاد منتقل شدند.

به گفته سرهنگ نورمحمدی این طرح با هدف جلب رضایت شهروندان، زیباسازی چهره شهر و ارتقا امنیت اجتماعی آنان در راستای پاکسازی پارک ها، تفرجگاه ها، نقاط آلوده و جرم خیز انجام شده و با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: از مردم انتظار می رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده همچنین هرگونه انتقاد و پیشنهاد و تقدیر از عملکرد نیروهای انتظامی را نیز با سامانه ۱۹۷ پلیس در میان بگذارند.

شهرستان ملارد غربی ترین شهرستان استان تهران با فردیس ، محمدشهر ، زرندیه و شهریار از سه استان تهران و البرز و مرکزی هم مرز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha