۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85625227
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دبستان ۱۲ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرری افتتاح شد

۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبر: 85625227
دبستان ۱۲ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرری افتتاح شد

شهرری - ایرنا - دبستان ۱۲ کلاسه حضرت رقیه (س) مقطع ابتدایی در شهرک شهید بهشتی شهرری روز شنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرآموزش پرورش ناحیه ۲ شهرری روز شنبه در حاشیه افتتاح این دبستان که با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری، علی یزدیخواه نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آمورش و پرورش شهرستان های تهران و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ری برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: این مدرسه ۱۲ کلاسه در زمینی به مساحت حدود ۲ هزار مترمربع زیربنا و اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

دبستان ۱۲ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرری افتتاح شد

یعقوب ایمانی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به احداث این مدرسه اظهار داشت: بوجه این این مدرسه کاملا دولتی بوده و اعتبار آن از محل ارزش بر افزوده روستاهای فاقد دهیاری تامین شده است.

وی افزود: ساخت این مدرسه ۱۴ ماه طول کشید که خشت گذاری آن در خرداد ۱۴۰۲ صورت گرفته بود و امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۳ از آن بهره برداری شد.

خشت گذاری مدرسه خیرساز در محله ۱۳ آبان

دبستان ۱۲ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرری افتتاح شد

مدیرآموزش پرورش ناحیه ۲ شهرری همچنین از خشت گذاری (آغاز عملیات اجرایی) یک مدرسه خیرساز در محله ۱۳ آبان شهرری گفت: آیین خشت گذاری مدرسه آزادگان با قدمت بیش از ۵۰ سال در محله ۱۳ آبان که تخریب شده بود توسط خیر مدرسه ساز، دکتر محمدی زاده که از پزشکان شهرری هستند خشت گذاری و کار عمرانی آن از امروز آغاز شد.

ایمانی اظهار داشت: ۱۰۰ میلیاردریال هزینه ساخت این مدرسه را این خیر متقبل شده است که دومین مدرسه ای است توسط این خیر مدرسه ساز بنا می شود.

خشت گذاری مدرسه خیر ساز نفر آباد

دبستان ۱۲ کلاسه حضرت رقیه (س) در شهرری افتتاح شد

وی با اشاره به خشت گذاری یک مدرسه خیرساز دیگر در محله نفر آباد شهرری گفت: مدرسه گل افشاری که قدمت آن بیش از ۵۰ سال بود و دیگر قابل استفاده نبود نیز تخریب شده و خیر مدرسه ساز خانم هما حسینیان روز شنبه در مراسم خشت گذاری این مدرسه حضور یافت و تمام هزینه ساخت این مدرسه را که بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال است را متقبل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه و توافق صورت گرفته با پپیمانکاران قرار شد این مدرسه ها در ۱۸ ماه احداث و به بهره برداری برسد.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش کهریزک و بخش فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha