۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85625356
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه‌یافتگان نهایی سوگواره عکس قاب شیدایی بیجار معرفی شدند

سنندج-ایرنا- دبیرخانه هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی راه یافتگان بخش نهایی و نمایشگاهی سوگواره عکس قاب شیدایی با موضوع آیین گل گیران بیجار را معرفی کرد.

به گزارش ایرنا، فراخوان هفتمین سوگواره عکس قاب شیدایی با موضوع آیین گل گیران بیجار تیرماه ۱۴۰۳ توسط حوزه هنری استان کردستان و با مشارکت فرمانداری شهرستان بیجار، شورای اسلامی و شهرداری بیجار و اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به منظور به تصویر کشیدن آیین سنتی گل گیران بیجار در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد.

بر این اساس و پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۵۲۷ عکس از ۸۵ عکاس در۲ بخش اصلی و موبایلی در دبیرخانه جشنواره ثبت شد که ۴۱۲ اثر دربخش اصلی و ۱۱۵ اثر در بخش موبایلی بوده است.

در این مرحله داوران سوگواره بعد از چند مرحله داوری، در نهایت ۳۰ اثر از ۱۸ عکاس در بخش حرفه ای و ۱۱ اثر در بخش موبایلی از ۹ عکاس را جهت حضور در بخش نمایشگاهی و مرحله نهایی سوگواره معرفی کردند.

افتتاحیه این نمایشگاه سه شنبه ۲۴ مهرماه همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه (ص) در محل گالری مهر برگزار می شود و برگزیدگان نهایی نیز در همان روز در مراسم اختتامیه سوگواره در محل پردیس سینمایی آزادی بیجار معرفی خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha