دانش‌بنیان‌ها به دو نمایشگاه در چین و ازبکستان اعزام می‌شوند

تهران - ایرنا - هیاتی از دانش‌بنیان‌های کشورمان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به دو نمایشگاه چاینانو چین و ساختمان ازبکستان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه علمی ایرنا، هیاتی از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور شرکت در نمایشگاه چاینانو موسوم به «CHInano» عازم چین می‌شوند.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه و کنفرانس چاینو «CHInano» طی روزهای دوم تا چهارم آبان ماه ۱۴۰۳ در شهر سوجو چین برگزار می‌شود و طی آن دانش‌بنیان‌های ایرانی با حمایت صندوق نوآوری به عرضه محصولات و ارائه توانمندی‌های خود در حوزه نانو می‌پردازند.

دانش بنیان‌ها به نمایشگاه چاینو چین و ساختمان ازبکستان اعزام می‌شوند

این نمایشگاه و کنفرانس که با هدف ایجاد یک پلتفرم محوری برای ارتباطات و تبادلات بین المللی در زمینه نانوفناوری برگزار می‌شود، بزرگ‌ترین رویداد نانوفناوری چین است که از بخش‌های مختلف، از جمله سخنرانی صاحب‌نظران حوزه نانو، جلسات تخصصی و همایش‌های کاربردی، نمایشگاه، مسابقه و جلسات همتایابی تشکیل شده و بر موضوعاتی مانند مواد نانویی، نیمه‌رساناهای نسل سوم، کاربردهای نانو در حوزه سلامت، انرژی و فناوری پاک، نانوزیست‌فناوری تمرکز دارد.

همچنین هیاتی دیگر از شرکت‌های دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور شرکت در نمایشگاه ساختمان ازبکستان «UzStroyExpo» عازم این کشور می‌شوند.

در جریان این نمایشگاه که از ۸ تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳ در شهر تاشکند ازبکستان دایر خواهد شد، دانش‌بنیان‌های کشورمان با حمایت صندوق نوآوری به عرضه محصولات و ارائه توانمندی‌های خود در حوزه صنعت ساختمان می‌پردازند.

محورهای نمایشگاه ساختمان ازبکستان که همه ساله فناوری‌های جدید و محصولات متنوع شرکت‌های مختلف در زمینه صنعت ساختمان را معرفی می‌کند؛ ماشین‌آلات و تجهیزات ساختمانی، مصالح ساختمانی و نازک کاری، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و دکوراسیون داخلی را شامل می‌شود.

دانش بنیان‌ها به نمایشگاه چاینو چین و ساختمان ازبکستان اعزام می‌شوند

در همین راستا و در حاشیه برپایی این نمایشگاه، شرکت‌های دانش بنیان ایرانی ضمن شناسایی مشتریان بالقوه خود در رایزنی با هیات‌های تجاری خارجی، مذاکرات با کسب و کارها را نیز انجام خواهند داد و از زیرساخت‌های نوآوری فناوری کشور ازبکستان بازدید خواهند کرد.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۳۱۰۳۴۳۳ و ۰۹۰۳۳۹۴۶۰۱۴ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha