آغاز ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی محصولات طبیعی دوبی

تهران - ایرنا - ثبت‌نام دانش‌بنیان‌ها در پاویون شرکت‌های دانش بنیان نمایشگاه بین‌المللی محصولات ارگانیک و طبیعی دوبی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش گروه علمی ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی محصولات ارگانیک و طبیعی که از ۲۸ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۳ در شهر دوبی امارات برگزار می‌شود، تنها نمایشگاه درحوزه محصولات آلی و طبیعی است که در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بر پا می‌شود.

از برگزاری این نمایشگاه بیش از ۱۰ سال است که می‌گذرد و هر ساله محصولات جدیدی در آن ارائه می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای فناورانه خود می‌پردازند.

شرکت‌های دانش‌بنیان‌های متقاضی حضور در این نمایشگاه تا روز پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۹۴۴۳۶۰۱۱۹ و ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۱۷ تماس گیرند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، یکی از برنامه‌های این صندوق در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان و فناور در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha