۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۱
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 85625541
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای کرمانشاه به زمان دیگری موکول شد

کرمانشاه - ایرنا - برگزاری اجلاسیه کنگره شهدای استان کرمانشاه که قرار بود اواخر مهرماه جاری برگزار شود؛ به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش شنبه ایرنا از روابط عمومی کنگره ملی ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه این اجلاسیه قرار بود ۲۵ تا ۲۶ مهر ماه جاری به مناسبت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان برگزار شود اما به زمان دیگری که متعاقبا اعلام می‌شود؛ موکول شد.

در این گزارش اشاره ای به علت اصلی تاخیر نشده است اما انتظار می‌رود کمیته‌های ۲۴ گانه اجلاسیه شهدای کرمانشاه اقدامات منسجم تری را برای برگزاری اجلاسیه در نظر گرفته اند.

بر پایه گزارش روابط عمومی کنگره ملی شهیدان استان کرمانشاه تاکنون اقدامات مطلوبی در کمیته های زیرمجموعه برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه انجام شده است.

جغرافیای استان کرمانشاه در تاریخ دفاع مقدس صحنه های مختلفی را به خود دیده است که از جمله آن می توان به عملیات های غرورآفرین همچون مرصاد اشاره کرد که در آخرین روزهای جنگ تحمیلی رخ داد.

اشغال بخش‌هایی از مناطق غربی کرمانشاه از سوی رژیم مهاجم بعث و ورود آزادگان به ایران از مرز قصرشیرین دیگر جلوه‌های تلخ و شیرین دفاع مقدس در این خطه پهلوان خیز غرب کشور بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha