۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85625585
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شلیک ۳۵ موشک از لبنان به خلیج حیفا و الجلیل + فیلم

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان در ادامه حملات به مواضع رژیم صهیونیستی، خلیج حیفا و الجلیل را موشکباران کرد و همزمان، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت ۱۵ موشک به منطقه کریوت در خلیج حیفا و شلیک موشک‌های حزب‌الله به عکا خبر دادند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از سخنگوی ارتش این رژیم از شلیک ۳۵ موشک از لبنان به مناطق خلیج حیفا و الجلیل علیا و نیز شنیده شدن صدای انفجارهای متعدد در خلیج اشغالی حیفا به دنبال به صدا درآمدن آژیرهای خطر خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در پی به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در منطقه خلیج حیفا و الجلیل علیا، شلیک حدود ۳۵ از لبنان به این مناطق، رصد و برخی از این موشک‌ها رهگیری شد.

در همین ارتباط جنبش حزب‌الله در بیانیه‌ای، حمله موشکی به پایگاه نظامی «زوفولون» را اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن، دفاع از لبنان و ملت آن و در پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از ظهر امروز شنبه، پایگاه صنایع نظامی زوفولون را موشکباران کردند.

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اعلام کردند ۱۵ موشک به نقاط متعددی در منطقه کریوت در خلیج حیفا اصابت کرده و موشک‌های حزب‌الله به عکا نیز شلیک شده است.

حزب‌الله امروز همچنین از حمله موشکی به منطقه اشغالی «طبریا» و «کرن نفتالی» و محل تجمع نظامیان صهیونیست در «خربه نفخا» و «کفر گلعادی» خبر داد.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز ادامه دارد. طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون هزاران شهید و زخمی برجای گذاشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha