برترین‌های جشنواره‌های لبیک یا خامنه‌ای پشتیبانی شمال شرق ارتش تجلیل شدند+ فیلم

مشهد - ایرنا - برترین های ششمین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا خامنه‌ای و جشنواره گوهرهای فاطمی آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد تجلیل شدند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش شنبه شب در حاشیه تقدیر از برگزیدگان به خبرنگار ایرنا گفت: عدالت و ولایت محوری همراه با شایسته سالاری اصول خدمت در نیروی زمینی ارتش است.

امیر سرتیپ دوم حسن مکفی افزود: ۳۱ طرح با عنوان لبیک یا خامنه‌ای با ۳۱ جامعه هدف هم اینک در سه بخش توان آمادگی رزمی، ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشتی و تعالی معنوی و بصیرتی نیروی زمینی ارتش تعیین شده و در حال اجرا است که نقش مهمی تحرک و آمادگی نیروها داشته است.

برترین‌های جشنواره‌های لبیک یا خامنه‌ای شمال شرق ارتش تجلیل شدند+ فیلم

رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش هم گفت: جشنواره گوهرهای فاطمی در چهار "محور عفاف و حجاب، جهاد و ایثارگری"، "عفاف و حجاب، دانش و پژوهش"، "عفاف و حجاب، فرهنگ و هنر" و "عفاف و حجاب، خلاقیت و نوآوری" برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود قاسمی با بیان اینکه دست‌کم ۱۲۰ اثر به جشنواره رسید افزود: هدف اصلی و کلی برگزاری این جشنواره‌ها حفظ و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب است.

ششمین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا خامنه ای و جشنواره گوهرهای فاطمی آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد مجتمع فرهنگی آیه های مشهد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha