۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85625806
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تائید حمله پهپادی حزب الله به تل آویو

۲۱ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۴۹
کد خبر: 85625806
تائید حمله پهپادی حزب الله به تل آویو

تهران- ایرنا- مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت حمله پهپادی به تل آویو و حومه آن را برعهده گرفت.

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب الله لبنان در بیست و سومین بیانیه‌ خود در روز شنبه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی روز جمعه با چند پهپاد انتحاری به تل آویو و حومه آن حمله کردند.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که این حمله در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و دفاع از لبنان و ملت آن و حمله به شهرها، روستاها و غیرنظامیان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم اسرائیل از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha