رقابت هزار و ۲۰۰ ورزشکار در دومین المپیاد آمادگی جسمانی کشور +فیلم

نوشهر- ایرنا- رئیس فدراسیون آمادگی و جسمانی کشور از رقابت هزار و ۲۰۰ ورزشکار در دومین المپیاد آمادگی جسمانی و تندرستی کشور در اردوگاه شهید چمران رامسر خبر داد و گفت: این مسابقات با هدف انسجام، ارتباط و انتقال تجربه‌های آنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، احمد گواری شامگاه شنبه در حاشیه افتتاحیه دومین المپیاد آمادگی جسمانی که در سالن شهید چمران رامسر برگزار شد، افزود: در این دوره از المپیاد ۶۰۰ نفر در گروه بانوان و ۶۰۰ نفر گروه مردان با یکدیگر رقابت می‌کند.
وی با بیان اینکه برگزاری دور اول این المپیاد و هم اکنون دور دوم آن سبب شد که این رشته ورزشی از پراکندگی خارج و زمینه ارتباط و انتقال تجربه ورزشکاران این رشته‌ها فراهم شود.

وی معرفی هرچه بهتر رشته‌های این فدراسیون و توسعه و جذب مخاطب را از دیگر اهداف برگزاری این بازی‌ها توصیف کرد و ادامه داد: به طور کلی ۲۷ رشته ورزشی زیرمجموعه این فدراسیون هستند که در دوره از رقابت‌ها ۵ رشته ورزشی برای مردان و ۷ رشته‌ در بخش بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، این مسابقات از ۲۱تا ۲۶مهرماه در ۲ گروه مردان و بانوان و در ۹ رشته ورزشی انجام می‌شود که روز نخست به مردان و سه روز پایانی به بانوان اختصاص دارد.

شهرستان رامسر با داشتن اردوگاه‌ها ورزشی نظیر میرزاکوچک خان، چمران و هفتم تیر و ... یکی از شهرهای مهم مازندران از نظر داشتن فضاهای اقامتی و زیرساخت‌های ورزشی مناسب محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha