دوندگی ۳۰ کیلومتری آتش‌نشان اراکی در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان

اراک - ایرنا - آتش‌نشان اراکی شاغل در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، عصر شنبه ۲۱ مهر ماه، به مناسبت هفته ملی کودک و با هدف ترویج کمک به کودکان مبتلا به سرطان، مسافت ۳۰ کیلومتری پالایشگاه شازند تا موسسه خیریه حامی‌یار را به مدت ۱۰۰ دقیقه دوید.

به گزارش ایرنا، «عباس رمضانی» انگیزه خود از این اقدام را دلگرمی به کودکان مبتلا به سرطان و ترویج فرهنگ خیرخواهی عنوان کرد و گفت: هر فردی با توجه به توانایی و استعدادهای خود می‌تواند قدم‌هایی هرچند کوچک ولی بسیار اثربخش در جهت کمک و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان بردارد.

وی ادامه داد: ورزشکاران به عنوان نمادهای امیدآفرینی در جامعه، می‌توانند به کودکان به خصوص کودکان مبتلا به سرطان، امید و انگیزه تزریق کنند و با استعداد ورزشی خود، حس سلامتی و تندرستی را در آنها زنده نگه دارند.

همچنین «قاسم محمودی»، دیگر آتش نشان اراکی شاغل در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند نیز این مسافت ۳۰ کیلومتری را با دوچرخه طی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند، مدیرعامل موسسه خیریه حامی‌یار و تعدادی از کودکان مبتلا به سرطان از این دو ورزشکار آتش‌نشان، پس از رسیدن به خط پایان، با اهدای لوح و هدایای فرهنگی، تجلیل کردند و حکم سفیر سلامت موسسه حامی‌یار به این دو ورزشکار اعطا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha