آمادگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی برای سوخت‌رسانی در فصل زمستان

اراک - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی از آمادگی هر چه بیشتر این منطقه برای سوخت‌رسانی مطلوب در فصل زمستان خبر داد.

«سعید جمشیدی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: استان مرکزی یکی از استان‌های سردسیر کشور است و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان باید از هم اکنون برای سوخت‌رسانی و ارائه خدماتی مطلوب‌تر آماده باشضد.

وی ادامه داد: رکن اصلی سوخت‌رسانی داشتن یک برنامه منسجم بین کلیه واحدها با ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی است که باید از قبل تدوین و بر اساس آن عمل کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منظقه مرکزی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و جایگاه داران را ۲ بازوی مهم سوخترسانی در فصل زمستان دانست و بیان کرد: تمامی جایگاه‌های سوخت استان مرکزی و تانکرهای حمل سوخت مورد پایش و بررسی قرار گرفته‌اند و اصلاحات لازم در جایگاه‌ انجام و برخی از تانکرها که نیاز به به‌روزرسانی یا تعمیرات داشتند نیز رفع نقص شده‌اند.

جمشیدی بیان کرد: در جلسه پایش سه ماهه دوم سال ۱۴۰۳که در هفته آینده تشکیل خواهد شد در مورد نحوه سوخت‌رسانی مطلوب با روسای نواحی و سایر خادمان عرصه خدمت در این حوزه در سطح منطقه بحث و تبادل نظر خواهد شد.

استان مرکزی ۹۷ جایگاه توزیع سوخت دارد و بیش از ۸۰۰ نفتکش در شرکت ملی پخش‌فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی فعالیت می‌کنند و روزانه حدود ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل و یک میلیون ۷۰۰ هزار لیتر بنزین در جایگاه های سوخت استان عرضه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha