حزب‌الله محل‌های تجمع نظامیان صهیونیست را زیر آتش گرفت/انتقال زخمی‌ها به بیمارستان + فیلم

تهران-ایرنا- حزب الله لبنان از بامداد امروز یکشنبه تاکنون محل های تجمع و چند پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی را زیر آتش گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی جنگ حزب الله، رزمندگان مقاومت اسلامی در بیانیه ای اعلام کردند که در راستای حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و ملت آن ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد امروز تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «المناره» را هدف حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله لبنان ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد نیز تجمع نظامیان دشمن در محوطه پایگاه «رامیه» را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد و تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شدند.

همزمان، مقاومت اسلامی لبنان یک دستگاه خودروی زرهی را در پایگاه رامیه با موشک هدایت شونده هدف قرار داد و این خودرو بطور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به طور همزمان تجمع نظامیان دشمن در پایگاه «تل شعر» را نیز هدف حملات راکتی قرار دادند.

این رزمندگان ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد نیز با نظامیان رژیم صهیونیستی که تلاش داشتند وارد منطقه رامیه شوند درگیر شده و با منفجر کردن بمب، تعدادی از آن ها را کشته و زخمی کردند.

ساعت ۴:۴۵ دقیقه نیز مجاهدان حزب الله یک بمب دیگر را در همین منطقه منفجر کردند که در اثر آن، تعدادی از نظامیان صهیونیست کشته و یا زخمی شدند.

حزب الله لبنان ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح هم با موشک «برکان» پادگان «زرعیت» ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

ساعت ۶ صبح نیز حزب الله تجمع نظامیان دشمن در منطقه «خله ورده» را هدف حملات موشکی قرار داد.

به طور همزمان، تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «شومیرا» نیز توسط حزب الله لبنان هدف حملات موشکی قرار گرفت.

در همین حال رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که دست کم ۱۱ نظامی صهیونیست در پی وقوع یک حادثه امنیتی سخت در مرز شمال سرزمین های اشغالی با جنوب لبنان به بیمارستان ها منتقل شده اند.

سایت صهیونیستی «حدشوت بزمان» نوشت که حال چهار نفر از زخمی ها به شدت وخیم است و باید آنها را با توجه به عملیات احیا، جزء کشته ها به حساب آورد.

ارتفع عدد المصابین فی الحدث فی الشمال إلی ۱۱ منهم ۴ بحالة خطیرة جدا

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از بامداد روز یکشنبه تاکنون محل تجمع نظامیان صهیونیست را زیر موشک و راکت خود قرار داده و دوبار تلاش آنها برای نفوذ به خاک لبنان را خنثی کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha