۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱
کد خبرنگار: 2645
کد خبر: 85626024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد ۴۶ درصدی تامین سوخت بخش کشاورزی در غرب مازندران 

نوشهر - ایرنا - مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس(غرب مازندران) از رشد ۴۶ درصدی تامین سوخت بخش کشاورزی در ۶ ماه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوس تورج امانی روز یکشنبه افزود : در این مدت بیش از ۱۳ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در غرب مازندران توزیع شد.

وی اظهارکرد : بخش کشاورزی یکی از ارکان مهم اقتصادی در مازندران محسوب می‌شود که به مراتب تامین و توزیع سوخت مورد نیاز این بخش از اهمیت قابل توجه‌ای برخوردار است که با توجه به فعالیت چاه های کشاورزی در بخش نفت سفید در شش ماهه سال جاری، شاهد رشد ۴۶ درصد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

امانی خاطرنشان کرد: تامین و توزیع نفت گاز جهت فعالیت ادوات کشاورزی(کمباین، تیلر و... ) و همچنین مرغداری‌ها و گلخانه‌های مناطق فاقد گاز طبیعی از اقدامات مهم شرکت ملی پخش است که در این راستا میزان چهار درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به ثبت رسیده است.

مدیر پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران با اعلام اینکه میزان سوخت توزیع شده در بخش کشاورزی در سال جاری سیزده میلیون ۳۱۳ هزار لیتر بود، اضافه کرد:از این میزان حدود یک میلیون و ۶۶۱ هزار لیتر مربوط به نفت سفید در بخش چاه های کشاورزی بوده که بقیه آن در بخش‌های دیگر کشاورزی به مصرف رسیده است.

محمود آباد، نور، چالوس، نوشهر، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن، و رامسر با برخورداری از ۲۱ شهر و بیش از هزار روستا جزو شهرستان های گردشگرپذبر خطه غربی مازندران است که از لحاظ سوخت رسانی زیر پوشش شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی چالوس قرار دارد.

در زمان حاضر ۳۰ هزار خانواده فاقد گاز طبیعی زیر پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه چالوش هستند.

غرب مازندران از ۵۷ جایگاه سوخت بنزین و ۴۱ جایگاه سوخت گاز سی ان جی برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha