۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85626111
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادفات درون شهری منجر به فوت در زنجان چهار درصد کاهش یافت

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهور استان زنجان گفت:‌ تصادفات درون شهری منجر به فوت در این استان با اجرای طرح‌های ترافیکی و همراهی عموم مردم در نیمه نخست امسال چهار درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش یافت.

سرهنگ حبیب موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی این مدت تصادفات منجر به جرح در زنجان کاهش ۸۸ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه تصادفات خسارتی در جاده های استان ۳۶ درصد افزایش داشته است، یادآور شد: دلیل افزایش این آمار تهیه کروکی برای همه تصادفات است که به دلیل گران قیمت بودن قطعات و افت قیمت خودرو در تصادفات مجبور به تهیه آن هستیم.

موسوی یکی از دغدغه های مردم را تردد خودروهای فاقد پلاک و شوتی سواران در سطح شهر بیان کرد و اظهار داشت: با اجرای طرح هایی در برخورد با شوتی سواران و خودروهای فاقد پلاک در نیمه نخست امسال توقیف شوتی سواران ۱۴ درصد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح ها همچنین افزایش ۶۴ درصدی توقیف خودروها و موتورهای فاقد پلاک و افزایش ۲۸ درصدی اعمال قانون رانندگان فاقد گواهینامه را شاهد بودیم.

موسوی با اشاره به اقدامات پلیس راهور زنجان در حوزه خدماتی، خاطر نشان کرد: خدمات شماره گذاری، صدور گواهینامه، اجرائیات و رسیدگی به اعتراضات و آموزش از جمله این خدمات است.

وی ادامه داد: آموزش های پلیس راهور استان در نیمه نخست امسال در مدارس ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه قبل افزایش یافت و دانش آموزان اکثر مدارس ابتدایی در مرکز استان و شهرستانها از پارک ترافیک آموزش بهره بردند.

موسوی با اشاره به صدور گواهینامه آسان موتورسیکلت، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون نسبت به سال قبل با افزایش ۱۴ درصدی صدور گواهینامه آسان موتورسیکلت مواجه بودیم.

وی گفت:‌ در این طرح صدور گواهینامه موتورسیکلت با انجام یک روزه معاینات،امتحان آیین نامه و آزمون شهری انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha