انتخابات هیات‌های تنیس و پرورش اندام استان کرمانشاه ابطال شد

کرمانشاه - ایرنا - معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: براساس آرای صادره از دیوان عدالت اداری، انتخابات هیات‌های تنیس و پرورش اندام استان ابطال شده و برای این ۲ هیات از سوی اداره کل ورزش و جوانان سرپرست تعیین شده است.

محمد حسین‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه نیمه‌ مهر سال ۱۴۰۱ برگزار شد که طی آن مهدی حاتمی، هادی رستمی و افشین شریفی سه کاندیدای احراز پست ریاست این هیات بودند.

وی افزود: در این مجمع مهدی حاتمی با کسب ۱۷ رای موافق از مجموع ۳۰ رای ماخوذه توانست برای مدت چهار سال ریاست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان را بر عهده بگیرد، اما پس از برگزاری انتخابات، کاندیداهای دیگر نسبت به عدم رعایت برخی از بندهای آیین نامه انتخابات هیات‌های ورزشی معترض بودند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: کاندیداهای معترض شکایت خود را از طریق وزارت ورزش و جوانان و دیوان عدالت اداری پیگیری کردند و در نهایت توانستند رای ابطال مجمع انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان را بگیرند.

وی افزود: با برکناری رییس این هیات، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گزینه‌هایی را برای سرپرستی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به فدراسیون معرفی کرد که در نهایت شهروز جلیلیان به عنوان سرپرست این هیات انتخاب شد.

حسین‌زاده در مورد ابطال انتخابات هیات تنیس هم گفت: پس از گذشت حدود یکسال از برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات تنیس استان کرمانشاه، در پی شکایت یکی از کاندیداهای حاضر در این مجمع، وزارت ورزش این انتخابات را نیز باطل اعلام کرد.

وی افزود: انتخابات هیات تنیس کرمانشاه مرداد سال گذشته پس از آن که یک بار به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا لغو شد برای بار دوم با حضور چهار کاندیدا برگزار شد که در نهایت محمدعلی زرندی به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: پس از برگزاری این مجمع، یکی از کاندیداهای حاضر در مجمع شکایتی را در وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اینکه رئیس هیات استان در کرمانشاه سکونت ندارد مطرح کرد که اخیرا این شکایت از سوی وزارت ورزش پذیرفته شده است.

وی یادآور شد: برهمین اساس رییس فدراسیون تنیس و مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان رییس و نایب رییس مجمع هیات تنیس استان باید نسبت به معرفی سرپرست جدید برای این هیات اقدام می کردند که در همین راستا حامد مهدوی برای احراز پست سرپرستی این هیات به فدراسیون معرفی شده است.

حسین‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر ۹ هیات ورزشی در استان توسط سرپرست اداره می شود.

به گزارش ایرنا، براساس قانون، سرپرستان جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام و تنیس استان باید در مدت سه ماه مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست این هیات را فراهم کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha