نبرد رزمندگان حزب‌الله با نظامیان صهیونیست از فاصله صفر/اذعان اسرائیل به زخمی شدن ۲۵ نظامی

تهران - ایرنا - عملیات نفوذ نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی به ارتفاعات «کنعان» در شهر بلیدا در منطقه مرزی جنوب لبنان و سرزمین های اشغالی توسط رزمندگان حزب الله لبنان خنثی شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای پیاده نظام ارتش دشمن صهیونیستی در ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه) قصد نفوذ به ارتفاعات کنعان در شهر بلیدا را داشتند که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در فاصله صفر با آنها درگیری مسلحانه انجام دادند.

این بیانیه اضافه کرد که این درگیری مسلحانه منجر به هلاکت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای دشمن صهیونیستی شد.

پیشتر نیز خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان امروز یکشنبه گزارش داده بود که بیش از ۲۰ نظامی ارتش رژیم اسرائیل در کمین ها و درگیری های بامداد امروز در ناحیه رامیه در مرز سرزمین های اشغالی و جنوب لبنان کشته و زخمی شدند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری از حمله خمپاره ای رزمندگان مقاومت به محل تجمع نظامیان دشمن صهیونیستی در شهرک «مارون الراس» در ساعت ۱۰ صبح امروز خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین در بیانیه جداگانه دیگر از حمله موشکی به پایگاه نظامی «طیره الکرمل» در جنوب حیفا در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی در آخرین آمار خود به زخمی شدن ۲۵ افسر و نظامی خود در نبردهای مرزی امروز یکشنبه با حزب الله اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۲ حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داده است.

وزارت بهداشت لبنان روز شنبه اعلام کرد که از هشتم اکتبر (۱۶ مهر ۱۴۰۲) تا روز جمعه ۲ هزار و ۲۵۵ نفر در حملات رژیم صهیونیستی شهید و ۱۰ هزار و ۵۲۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha