۲۲ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبر: 85626421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: متعهد به گفتمان دکتر پزشکیان هستم

یزد- ایرنا - استاندار یزد گفت: وابسته به هیچ جناحی نیستم و متعهد به گفتمان دکتر پزشکیان هستم .

به گزارش ایرنا "محمدرضا بابایی" روز یکشنبه در مراسم معارفه خود که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد افزود: در همه دولت ها کار کردم و هیچگاه به دنبال پست دنیوی نبوده‌ام و برای خدمت پیشقدم شدم ، توان اداره استان را با توجه به تجربیاتم دارم.

وی با بیان اینکه بر خلاف دوره‌های قبل که تمایلی به دریافت پست نداشتم خودم در این دوره رزومه را تحویل دادم و این عرصه را کار سختی می‌دانم اظهار کرد: ابتدا برای کرج پیشنهاد شدم اما با توجه به اینکه از هر دو گروه سیاسی به من برای حضور در یزد تاکید شد، من در یزد حضور پیدا کردم.

وی افزود: در دوره‌های مختلف افرادی که ادعای مسلمانی می‌کنند شب‌نامه‌هایی علیه من نوشتند؛ اگر مسلمانیم از هر راهی برای به در کردن افراد و نشستن خودمان روی کرسی‌های بی ارزش مسئولیت در کشور استفاده نکنیم.

وی راهبرد اخلاقی خود در مدیریتش را مردمداری بیان و اظهار کرد: مردم حرمت دارند و باید احترام آنها را حفظ کنیم و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت استان از مدیران دستگاههای اجرایی باید به طور مساوی خدمت دریافت کنند.

استانداریزد با بیان اینکه من کارمندی دولت پزشکیان در استان یزد را پذیرفته‌ام و قطعاً شایسته سالاری را در انتصابات خود لحاظ خواهم کرد تصریح کرد: از نخبگان برای پیشبرد و توسعه استان استفاده می کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت وفاق ملی تأکید کرد و گفت: یکی از اصول مهم حکمرانی، وفاق و همدلی بوده و نباید میان جناح‌ها اختلاف ایجاد شود؛ وفاق، به‌عنوان محور اصلی در توسعه کشور باید مورد توجه همه جریان‌ها باشد.

استاندار یزد با بیان اینکه افرادی که توانمندی و صلاحیت دارند باید در جایگاهی که شایسته آنها است، قرار گیرند، گفت: ما باید از نخبگان و شایستگان جامعه استفاده کنیم و این موضوع از اصول اساسی ما خواهد بود

بابابی ادامه داد: اعتقاد راسخ به توسعه صنعت استان دارم ، اکنون ۴۱ درصد از بیمه شدگان یزد غیربومی هستند و نسبت مرد به زن در برخی شهرستانهای استان غیرمتعارف است که نشان می‌دهد مسیر را به درستی پیش نبرده‌ایم که باید این روند اصلاح شود.

وی با بیان اینکه صنعت، تولید و کارآفرینی باید مورد حمایت قرار گیرند، اما این اقدامات نباید به بهای آسیب رساندن به محیط زیست و منابع استان باشد خاطرنشان کرد: ما باید از تمامی ظرفیت‌های نیروی انسانی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر هماهنگی مدیران استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف افزود: در این دوره ناهماهنگی بین مدیران شهرستان با نمایندگان به هیچ وجه پذیرفتنی نیست، این باید مدنظر قرار گیرد.

استانداریزد در ادامه با قدردانی از زحمات مهران فاطمی، استاندار پیشین، به نقش برجسته وی در دوران خدمت اشاره کرد و گفت: مهران فاطمی؛ یکی از استانداران سرآمد در دولت شهید رئیسی بود و در دوران خدمت خود خوش درخشید.

در این مراسم با تجلیل از مهران فاطمی، استاندار سابق یزد، محمد رضا بابایی با حکم وزیر کشور بعنوان استاندار این استان انتخاب و معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha